خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین:

ستاد امنیت انتخابات در استان قزوین تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۸۴۴۶

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: به منظور جلوگیری از تخلفات انتخاباتی و همچنین تخریب کاندیدا و جریان های مقابل در فضای مجازی ستاد امنیت انتخابات در استان قزوین تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، منوچهر حبیبی پیش از ظهر امروز در نشست مشترک شورای روابط عمومی های استان قزوین و کمیته اطلاع رسانی انتخابات استان، عنوان کرد: تخلفات انتخاباتی کاندیدا در فضای مجازی رصد می شود بنابراین جریان ها و گروه های مختلف باید نسبت به تخریب و توهین سایر رقبا به صورت جدی پرهیز کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین افزود: بداخلاقی در رسانه و فضای مجازی امری زشت است که با آموزهای دینی ما هم در تعارض قرار دارد، در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراها باید اخلاق مداری سرلوحه رسانه ها و فضای مجازی قرار گیرد.

وی ادامه داد: به منظور ایجاد فضای امن برای ترویج و تبلیغ کاندیدا در فضای مجازی و همچنین ایجاد زمینه رقابت سالم بین جریان ها و گروه های مختلف در کنار ستاد برگزاری انتخابات، ستاد امنیت انتخابات نیز در استان قزوین راه اندازی شده تا به تخلفات و همچنین تحرکات فضای مجازی اشرافیت کامل وجود داشته باشد.

حبیبی تصریح کرد: ستاد امنیت انتخابات در دستور کار پلیس فتا، اطلاعات و سازمان های امنیتی قرار گرفته است تا ضمن شناسایی متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد، متاسفانه برخی بجای آنکه برنامه های و عملکرد خود را برای مخاطبان تشریح کنند اقدام به تخریب رقبا می کنند که این امر باعث از بین رفتن انسجام عمومی می شود.

وی ضمن تاکید به اینکه با متخلفان انتخاباتی برخورد جدی صورت می گیرد، بیان کرد: در شرایط کنونی باید به جامعه امید و نشاط تزریق شود تا آرامش به جامعه بازگردد ولی برخی از کانال های بی هویت که عموما از خارج از کشور هم هدایت می شوند به دنبال بازی با اعصاب مردم بوده و سعی دارند مشارکت در انتخابات را کاهش دهند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین ادامه داد: شناسایی کانال ها و گروه هایی که با انتشار اخبار فیک و منفی می خواهند آرامش جامعه را برهم زده و انتخابات را به حاشیه برانند نیز در دستور کار ستاد امنیت انتخابات قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز