خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان:

لغو راهپیمایی روز قدس در استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۸۴۲۱

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا هیچ گونه راهپیمایی در روز قدس صورت نمی گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حجت الاسلام غلامحسن شهسواری با اعلام این خبر گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و براساس تصمیم ستاد ملی کرونا هیچ گونه مراسم حضوری برای برگزاری راهپیمایی خودرویی و موتوری روز قدس برپا نمی شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین ضمن تاکید بر تولید محتوای مجازی در این  در این روز افزود: در روز جهانی قدس پرچم فلسطین در میدان قدس قزوین به اهتزاز درخواهد آمد و همچنین نمایشگاه عکس با موضوع فلسطین در فضای مجازی نمایش داده می شود و سرودهای حماسی مربوط به این روز نیز در خیابان ها پخش خواهد شد.

شهسواری بیان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از ماه ها پیش در تلاش برای تدارک برگزاری مراسم های مربوط این روز بوده اما باید تابع تصمیات ستاد ملی مقابله با کرونا باشیم  و سلامت مردم در اولویت قرار دارد.

این مسئول اظهار کرد: روز جهانی قدس میراث گران‌بهای امام خمینی (ره) و وظیفه دینی و شرعی ما است  و باید این روز را محور وحدت آزادی‌خواهان جهان در دفاع از مردم مظلوم فلسطین دانست.

وی افزود: دستگاه های اجرایی باید در اجرای مراسم های انقلابی و مناسبت های مربوط به آن تلاش ویژه ای داشته باشند که برخی دستگاه ها در این زمینه کوتاهی می کنند که شایسته کارگزاران نظام جمهوری اسلامی نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز