خبرگزاری کار ایران

در شهرستان کرج انجام شد؛

اتصال شبکه آبرسانی شهرک سهرابیه به شبکه توزیع آب منطقه عمومی مهرشهر

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۸۳۲۸

مدیر منطقه آبفا مهر شهر گفت: شهرک سهرابیه پس از اتمام عملیات آبرسانی به شبکه توزیع آب منطقه عمومی مهرشهر متصل شد.

به گزارش ایلنا از البرز، کاوس اکبری اظهار داشت: هم‌زمان با ساخت‌وسازهای جدید، توسعه فضای شهری و رشد جمعیت، توسعه شبکه توزیع آب شهری برای بهره‌مندی ساکنان این مناطق از آب شرب بهداشتی و سالم امری الزامی است و لذا عملیات توسعه شبکه آب‌رسانی به‌ منظور ایجاد خطوط ارتباطی و رینگ این مناطق با شبکه توزیع آب شهری در دستور کار قرار گرفت.

اکبری افزود: پیرو تحویل‌گیری آبرسانی سهرابیه در خرداد ماه سال گذشته شرکت آب و فاضلاب اقدام به تهیه و تدوین برنامه های کوتاه مدت،میان مدت و بلند مدت برای تأمین آب منطقه سهرابیه نمود.

وی در این خصوص توضیح داد : اولین اقدام تعویض لوله جدار و انجام تعمیرات اساسی بر روی چاه تأمین آب منطقه بود ،که ظرف کمتر از 20 روز بلافاصله پس از تحویل گیری انجام شد،  برنامه دوم ومیان مدت اجرای خط انتقال به طول حدود 1800 متر لوله با اعتبار بالغ بر 26 میلیارد ریال بود که عملیات اجرایی آن و اتصال به شبکه سهرابیه در قالب عملیات جهادی در پایان فروردین سال جاری انجام پذیرفت.

وی در ادامه افزود: با برنامه ریزی بعمل آمده مقدمات حفروتجهیز چاه دوم منطقه به عنوان برنامه بلندمدت در دست پیگیری بوده که امید است با اجرای برنامه های فوق تأمین آب مشترکین شهرک سهرابیه به نحو احسنت انجام شود.

اکبری در پایان از مشترکین خواست با مدیریت مصرف خود در ایام پیشینه مصرف برخورداری همگان را از آب شرب امکان پذیر کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز