خبرگزاری کار ایران

اهتمام ویژه سازمان بنادر در امر توانمندسازی بانوان دریانورد/ تقویت حضور بانوان در آبهای استان هرمزگان با صدور ۲۸۳ فقره گواهی دریانوردی

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۸۳۲۲

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: ۲۸۳ فقره گواهی نامه معتبر دریانوردی برای بانوان در هرمزگان صادر شده که حضور گسترده این بانوان را در سطوح مختلف فراهم کرده است.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، اسماعیل مکی زاده با اشاره به پیشتازی استان هرمزگان در امر تقویت حضور و توانمندسازی بانوان در مشاغل دریایی،اظهار کرد: ۲۸۳ فقره گواهی معتبر دریانوردی برای بانوان متقاضی فعالیت در حوزه دریایی صادر شده است.

وی افزود: بیشترین استقبال بانوان دریانورد در امر گردشگری دریایی، ملوان عمومی سفرهای نزدیک به ساحل و مهمانداری شناورهای مسافری بوده و نیز گواهینامه هایی برای ملوانی موتورخانه، ملوانی عرشه و افسر دومی صادر شده است.

به گفته مکی زاده، تعداد 16 مرکز آموزشی دارای مجوز در استان هرمزگان دایر بوده که آمادگی ارائه خدمت به متقاضیان دریافت گواهینامه های دریانوردی می باشند.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان خاطرنشان کرد: براساس دستورالعمل های و قوانین  مصوب ملی و بین المللی نه تنها هیچ گونه محدودیتی  در خصوص حضور بانوان در دوره های آموزشی، اخذ گواهینامه ها و اشتغال به حرفه دریانوردی وجود نداشته بلکه سازمان بنادر و به تبع آن اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان اقدامات قابل توجهی را به منظور تقویت حضور و توانمندسازی بانوان در مشاغل دریایی در پهنه آبی خلیج فارس به انجام رسانده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز