خبرگزاری کار ایران

معاون صنایع‌دستی گیلان خبر داد:

آغاز ثبت‌نام ششمین دوره داوری مهر اصالت ملی سال 1400

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۸۳۰۰

معاون صنایع‌دستی گیلان از آغاز ثبت‌نام ششمین دوره داوری مهر اصالت ملی سال 1400 خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، فرزاد رشیدی با اعلام این خبر گفت: هدف از برگزاری داوری مهر اصالت ملی صنایع‌دستی در کشور کمک به ارتقاء و بهبود سطح کیفی آثار صنایع‌دستی، تسهیل در شناسایی هنرمندان فعال و ایجاد رقابت سالم بین صنعت‌گران و هنرمندان حوزه‌های مختلف صنایع‌دستی است که در این راستا ششمین دوره داوری مهر اصالت ملی سال 1400 برگزار می‌شود.

رشیدی با اعلام اینکه هنرمندان گیلانی رشته‌های رشتی‌دوزی، خراطی، نازک‌کاری چوب، چادرشب‌بافی، زیورآلات سنتی، نمد مالی، معرق چوب و ... تا کنون موفق به کسب نشان اصالت ملی شده‌اند اضافه کرد: هر هنرمند صنایع‌دستی مجاز به ارسال تنها 2 اثر در برنامه مهر اصالت ملی می‌باشد و تمامی تولید کنندگان انفرادی و کارگاهی می‌توانند در این دوره‌ها شرکت نمایند.

معاون صنایع‌دستی گیلان در انتها افزود: ثبت‌نام ششمین دوره داوری مهر اصالت ملی آغاز شده و تا 31 تیرماه سال جاری ادامه دارد و هنرمندان صنایع‌دستی می‌توانند برای ثبت نام به محل معاونت صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان، واحد توسعه و ترویج مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 57و33618456-013 با شماره تلفن داخلی 143 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز