خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین خبر داد:

تقدیر از کارگران فعال استان قزوین در جشنواره امتنان

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۸۲۱۵

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: تقدیر از کارگران فعال و پرتلاش در جشنواره امتنان ازجمله مراسم‌های هفته کارگر دراستان قزوین است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، رضا گروسی با اشاره به جایگاه کارگران در جامعه گفت: قشر زحمت‌کش کارگران هیچگاه در برابر ظلم و استبکار سرتسلیم فرود نیاورده و همواره با تقدیم خون خود جلوی زیاده خواهی مستکبران ایستاده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین ادامه داد: رشادت و جانفشانی کارگران در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی و پس از آن تقدیم ۳۰۰ شهید کارگری استان قزوین در دوران جنگ هشت ساله تحمیلی گویای روحیه حق طلبی و مبارزه با استکبار در این قشر است.

وی ابراز کرد: این قشر زحمت‌کش در تمامی مقاطع انقلاب اسلامی در کنار نظام بوده و وظیفه خود را در به گردش درآوردن چرخ اقتصاد به خوبی ایفا کرده‌اند.

این مسئول با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور و درخواست کارگران برای افزایش پایه حقوق، افزود: شورای عالی کار با تدبیر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیشترین درصد افزایش حقوق را در دوسال اخیر داشته؛ ولی این مقدار،  هنوز پاسخگوی حداقل معیشت و جبران کننده از خودگذشتگی و سخت‌کوشی کارگران در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زادیی‌ها نیست.

وی عنوان کرد:به مناسبت هفته کارگر برنامه‌های مختلفی برگزار می‌شود که برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی جهت تکریم مقام کار و کارگر، تقدیر از خانواده معزز شهدای کارگر، برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و قرآنی در واحدهای تولیدی استان، تقدیر از کارگران فعال و پرتلاش در جشنواره امتنان و غبارروبی مزار شهدا ازجمله آن‌ها هستند که بیشتر موارد با توجه به شیوع کرونا بصورت مجازی برگزار خواهند شد.

گروسی، هفته کارگر را بهترین فرصت برای تبیین نقش ارزشمند کارگران در تولید و اقتصاد کشور دانست و افزود: در دولت یازدهم و دوازدهم اقدامات موثری در کشور و استان برای تثبیت و افزایش اشتغال و رونق تولید و نیز مسائل رفاهی کارگران انجام گرفت اما هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب و ایده آل فاصله وجود دارد.

وی گفت: از تمام دستگاه‌های متولی انتظار داریم تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات و حل مسائل موجود در حوزه کارگری به کار بگیرند و در  پیگیری مشکلات این قشر زحمت کش در کشور پیش قدم باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز