خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع نمایندگان استان خبر داد:

بازگرداندن ۵۵ هزار هکتار از معادن به فارس

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۸۱۴۸

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس از بازگرداندن ۵۵ هزار هکتار از معادن فارس به استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، ابراهیم عزیزی در این رابطه اظهار داشت: در سال‌های گذشته با نظر مثبت دولت، 55 هزار هکتار از معادن استان فارس در قبال تعهداتی که اجرایی نشد، از استان جدا شده و به استان کرمان اختصاص یافته بود.

وی از عدم انجام تعهدات دولت در این راستا خبر داد و گفت: دولت نتوانست به تعهدات خود در این واگذاری عمل کند و عملا حق استان فارس ضایع شده بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: با پیگیری مجدانه در مجلس یازدهم، این موضوع در دستور کار قرار گرفت و در نهایت 55 هزار هکتار از معادن استان فارس دوباره به استان بازگردانده شد.

عزیزی خاطرنشان کرد: پس از بازگرداندن معادن به استان، عملیات اکتشاف و استخراج به واحدهای فولادی استان فارس سپرده خواهد شد.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس، بازگرداندن معادن فارس را در راستای شعار سال دانست و گفت: این اقدام کلان به نوعی مانع زدایی و پشتیبانی از تولید محسوب می شود چراکه با وجود این معادن شرکت‌های استان فعال خواهند شد.

عزیزی افزود: با توجه به نیاز شرکت‌های فولادی استان فارس به مواد اولیه، بازگرداندن معادن به استان، یک اقدام ضروری بود که با پیگیری مجدانه این امر مهم صورت گرفت.

به گفته عزیزی با این اقدام به موقع شرکت‌های فولادی استان از تامین مواد اولیه بی‌نیاز خواهند شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز