خبرگزاری کار ایران

معاون آب وفاضلاب کاشان خبر داد:

حمایت از پروژه‌های تحقیقاتی، اولویت نخست آبفای کاشان/ به دنبال پرورش گل محمدی از پساب هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۸۱۰۰

معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب وفاضلاب شهرستان کاشان اجرای طرح پژوهشی در حوزه های مختلف آب مثل بهره گیری از پساب فاضلاب برای پرورش گل محمدی و ماهیان زینتی با هدف حفظ منابع آب را مورد مساعدت برشمرد.

به گزارش ایلنا از کاشان، اعظم طاهر با بیان اینکه این شرکت در صدد است از تمامی طرح های ارایه شده تحقیقاتی و کاربردی حمایت کند تصریح کرد: آنچه طی سال های اخیر تحت عنوان اطلاعات مهم واستراتژیک در  اختیار مدیران وکارشناسان منطقه قرار گرفته ماحصل به ثمر نشستن پروژه ها و طرح هایی است که در ادوار گذشته توسط شرکت آبفای کاشان پشتیبانی شده است.

وی تاکید کرد: تحقیقات و بهره مندی از فناوری های نوین، محور توسعه پایدار و محرک چرخ اقتصاد ملل مترقی جهان محسوب شده و سرمایه گذاری در این حوزه قطعا در طولانی مدت نتایج مفیدی به همراه خواهد داشت.

معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب وفاضلاب شهرستان کاشان اجرای طرح پژوهشی در حوزه های مختلف آب مثل  بهره گیری از پساب فاضلاب برای پرورش گل محمدی و ماهیان زینتی با هدف حفظ منابع آب را مورد مساعدت برشمرد.

وی یادآور شد:طراحی مدل جانشین پروری، مدل هیدرولیکی با هدف اصلاح و نوسازی شبکه آب،ارزیابی ریسک سیلاب در سامانه های آب وفاضلاب شهر کاشان و بررسی منابع آب روستاهای تحت پوشش در سال ۱۴۰۰  برخی دیگر  از اولویت های  مورد تایید این شرکت است.

طاهر افزود:از آنجا که هدف ما کاربردی کردن دانش برای حل چالش های مربوط به آب وفاضلاب کاشان است با دانشگاه های معتبر تفاهم نامه هایی امضا و کارگروه هایی تشکیل شده و تاکید روی موضوعاتی نظیر آب،پسماند وفاضلاب و کشاورزی با روش های نوین است.

وی حمایت هرچه بیشتر از پروژه های تحقیقاتی و کاربردی و استفاده از فناوری های نوین توسط این شرکت خبر داد و گفت: تمهیدات وبرنامه ریزی مستمری جهت استفاده بهتر از تحقیقات علمی برای ارتقا کیفیت خدمت رسانی به شهروندان پیش بینی شده است.

معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب وفاضلاب شهرستان کاشان ایجاد بستر های لازم برای تحقیقات و تعامل با مراکز علمی را کارآمد ترین راهکار برای برون رفت از شرایط و مشکلات خشکسالی،کاهش  بارندگی و  مدیریت  مصرف آب ساکنان  دشت کاشان عنوان کرد.

طاهر اظهار داشت:برای رسیدن به زندگی سالم و فراهم آوردن نشاط اجتماعی ضروری است کتب علمی و تحقیقاتی و پایان نامه های تحصیلات تکمیلی از قفسه ها و کتابخانه ها بیرون کشیده شود و با انجام طرح های پژوهشی و حرکت به سمت اجرایی نمودن آنها باری سنگینی از دوش فعالان و دلسوزان صنعت آب بر داشته شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز