خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان مطرح کرد:

راه اندازی بیمارستان صحرایی از سوی ارتش منطقه اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۹۹۵

استاندار اصفهان گفت: با شیوع موج چهارم کرونا در کشور و اصفهان، ارتش منطقه اصفهان بیمارستان صحرایی یکصد تختخوابی راه اندازی کرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، عباس رضایی در خصوص افتتاح بیمارستان صحرایی یکصد تختخوابی ارتش منطقه اصفهان افزود: این موضوع از خودگذشتگی ارتش را می‌رساند که برغم محدودیت‌های موجود در راستای اعتبار و بودجه این بیمارستان را راه اندازی کردند.

وی با بیان اینکه اکنون با بحران شیوع کرونا ارتش جمهوری اسلامی به یاری دولت و ملت شتافته است، تصریح کرد: به همین منظور ارتش منطقه اصفهان بیمارستان صحرایی یکصد تختخوابی راه اندازی کرده است.

استاندار اصفهان گفت: ارتش جمهوری اسلامی در میدان نبرد، سیل و زلزله همیشه همراه بوده است.

وی اضافه کرد: بیمارستان‌های سیار ویژگی‌های خاص دارد که برای موارد ویژه و حاد راه اندازی می‌شوند به همین دلیل با شیوع موج چهارم کرونا در کشور و اصفهان این بیمارستان برپا شده است.

رضایی اظهار داشت: همه جای دنیا بیمارستان سیار و صحرایی به دلیل کنترل ماموریت‌های خاص برپا می‌شو،د اما هنر ارتش بر این بود که ظرف مدت بسیار کوتاه این بیمارستان صحرایی را به بیمارستان مدنظر بیماران کرونایی تبدیل کرده که قابل تقدیر و ستایش است.

وی اظهار کرد: به لحاظ پزشکی این بیمارستان پروتکل‌های لازم را رعایت کرده و برای بیماران خاص کرونایی بسیار مناسب است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز