خبرگزاری کار ایران

صبح امروز انجام شد؛

بازدید استاندار خراسان رضوی از ۲ واحد صنعتی و تولیدی

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۹۶۵

در راستای یکشنبه‌های پشتیبانی و مانع‌زدایی از تولید، استاندار خراسان رضوی ضمن بازدید از ۲ واحد صنعتی و تولیدی، در خصوص رفع مشکلات آنها دستورات مقتضی را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمدصادق معتمدیان در ادامه بازدیدهای هفتگی خود امروز از دو شرکت پویا گستر خراسان و گروه صنعتی اترک شیمی شرق بازدید کرد.

در شرکت پویا گستر خراسان از مجموعه گروه صنعتی پارت لاستیک که قطعات خودرو از جمله نوارهای لاستیکی خودرو را تولید می‌کند، ۸۰۰ نفر مشغول به کار هستند.

در این بازدید مدیران شرکت در جلسه‌ای که به منظور بررسی مشکلات و موانع تولید در محل این شرکت برگزار شد، در خصوص طرح‌های توسعه‌ای شرکت گزارشاتی را ارائه کردند.

همچنین در گروه صنعتی اترک شیمی شرق به عنوان یک واحد تولیدکننده رنگ ساختمانی و متعلقات آن ۱۳۰ نفر مشغول به کار هستند و محصولات این واحد صد درصد به منظور صادرات تولید می‌شوند.

لازم به ذکر است؛ در ادامه برنامه‌های امروز با حضور استاندار خراسان رضوی جلساتی با سرمایه‌گذاران به منظور شناسایی و رفع موانع تولید نیز برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ جلسه ستاد سیاست‌‌گذاری تحقق شعار سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» با حضور محمدصادق معتمدیان و مدیران ارشد اجرایی استان در راستای رفع موانع تولید دیروز نیز برگزار شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز