خبرگزاری کار ایران

تشکیل باشگاه نیکوکاران، فرهنگ‌سازی خیر و احسان در تعامل با نهادهای حمایتی

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۹۳۳

مدیرکل کمیته امداد استان البرز گفت: مهم‌ترین نقش باشگاه نیکوکاران، هماهنگی، همگرایی، هم‌راستایی و هم‌افزایی ظرفیت‌های مراکز نیکوکاری و نهادهای حمایتی در راستای اقدامات مشترک برای رفع نیازهای محرومین است.

به گزارش ایلنا از البرز، محمد محمدی فرد با تأکید بر ایجاد شبکه ارتباطی میان خیرین و مراکز نیکوکاری در استان گفت: در راستای ایجاد تعامل بیشتر با نیکوکاران، مؤسسات خیریه و ... جلسه‌ای با حضور هیات امنای باشگاه نیکوکاران و برخی از خیرین استان تشکیل شد.

وی با تأکید بر اینکه یکی از اهداف اصلی این باشگاه شناسایی خیرین، حمایت مادی و معنوی در جهت بسترسازی و ایجاد جامعه خیرین است، گفت: باشگاه نیکوکاران به همت مرکز نیکوکاری اصناف و بازاریان تشکیل‌شده است که نوعی اتحادیه خیرین محسوب می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد البرز افزود: مشورت و هدایت خدمات‌رسانی بر اساس اولویت وبصورت هدفمند و موثر به نفع جمعیت‌های محروم استان از اهداف این باشگاه است.

محمدی فرد با تأکید بر اینکه شبکه خیر و احسان باید به دنبال توسعه هسته‌های مردمی باشد و از این ظرفیت بهره‌مند شود، گفت: مهم‌ترین نقش باشگاه نیکوکاران، هماهنگی، همگرایی، هم‌راستایی و هم‌افزایی ظرفیت‌های مراکز نیکوکاری و نهادهای حمایتی در جهت اقدامات مشترک برای رفع نیازهای محرومین است.

وی افزود: حدود هفتاد درصد از کمک‌های بلاعوض به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد از محل مشارکت مردم نیکوکار که برآمده از فعالیت‌های بیش از 300 مرکز نیکوکاری در استان می‌باشد تأمین می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز