خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد خبر داد:

استقرار ناظران ویژه ارشاد مسافران برای استفاده از ماسک در پایانه‌های مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۸۷۲

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد از استقرار ناظران ویژه ارشاد مسافران برای استفاده از ماسک در پایانه‌های اتوبوسرانی مشهد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، سعید حسینقلی زاده مقدم، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد در این خصوص گفت: با توجه به سرعت شیوع ویروس کرونا و نظر به اهمیت سلامت شهروندان، این ناظران در ۲۰ پایانه سازمان مستقر هستند و مسافران را برای استفاده از ماسک ارشاد می‌کنند و از ورود مسافرین بدون استفاده از ماسک جلوگیری خواهند کرد.

وی ادامه داد: نظارت بر تعداد مسافر سوار شده در پایانه ها به اندازه ظرفیت ناوگان با توجه به رعایت فاصله‌گذاری، از جمله وظایف دیگر این ناظران است.

حسینقلی زاده اظهار داشت: طرح فاصله گذاری اجتماعی در کلیه ناوگان و ایستگاه های اتوبوس با نشانه هایی علامتگذاری شده است و تمامی ناوگان اتوبوسرانی به صورت مستمر ضدعفونی می‌شود و از زمان وضعیت قرمز کرونا نیز، نظارت‌ها بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی افزایش یافته ‌است. 

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد افزود: از شهروندان عزیز تقاضا می شود بیش از پیش از ماسک استفاده کرده و رعایت فاصله‌ اجتماعی در استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی را مدنظر قرار دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز