خبرگزاری کار ایران

محمدی اعلام کرد:

افزایش 7 برابری "فوتی‌های کرونا" در کرمانشاه / آمار قربانیان به 1643 نفر رسید

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۸۳۱

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از جان باختن 14 نفر در شبانه روز گذشته (چهارم اردیبهشت) بر اثر ابتلا به کرونا در استان خبر داد و افزود: این آمار طی چند ماه اخیر در نوع خود یک رکورد محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، مهدی محمدی رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به افزایش هفت برابری فوتی های کرونا در شبانه روز گذشته گفت: متاسفانه در شبانه روز گذشته 14 نفر در استان بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند که این تعداد نسبت به روز مقابل آن با دو فوتی، هفت برابر شده است.

وی خاطرنشان کرد: این تعداد فوتی در چند ماه اخیر بی سابقه بوده و در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: با این تعداد فوتی شمار قربانیان کرونا در استان تاکنون به 1643 نفر رسیده است.

محمدی در ادامه از بستری شدن 211 بیمار جدید در شبانه روز گذشته خبر داد و افزود: با این تعداد در حال حاضر 815 نفر در مراکز درمانی استان بستری هستند.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع بستری های حال حاضر، 142 نفر در بخش های ویژه هستند که حال 28 نفر آنها وخیم است.

رویس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: از ابتدای شیوع پاندمی کرونا تاکنون 32 هزار و 957 نفر در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز