خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان اعلام کرد؛

توسعه بیش از 100 هکتاری شهرک‌های صنعتی در اردبیل/ افزایش اراضی نواحی صنعتی اصلاندوز و رضی در سال جدید

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۷۲۶

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: با اقدامات توسعه‌ای در سال گذشته، میزان مساحت شهرک‌های صنعتی استان بیش از 100 هکتار افزایش یافت.

به گزارش ایلنا، محمد اهلی در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل عنوان کرد: یکی از مشکلات حال حاضر استان، کمبود زمین برای سرمایه گذاران است که با تملک و برنامه های توسعه ای تلاش می شود زمین مورد نیاز سرمایه گذاران تامین گردد.

وی افزود: با اقدامات انجام شده در سال گذشته، میزان اراضی در اختیار شهرک‌های صنعتی به مساحت 118 هکتار افزایش یافت که این افزایش مساحت مربوط به شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل بود. 

اهلی مساحت حال حاضر شهرک های صنعتی استان را در حدود یک هزار و 400 هکتار عنوان کرد و گفت: در سال های اخیر با ورود چشمگیر سرمایه گذاران به شهرک‌های صنعتی مواجه هستیم که به همین علت توسعه شهرک‌های صنعتی یکی از برنامه‌های اولویت‌دار این شرکت در سال جدید و سال‌های آتی خواهد بود. 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از جمله برنامه‌های توسعه‌ای این شرکت در سال جدید را تملک ناحیه صنعتی اصلاندوز و توسعه ناحیه صنعتی رضی برشمرد و ابراز امیدواری کرد تا با توجه کمبود زمین در شهرک های صنعتی، با توسعه و ایجاد شهرک‌های صنعتی جدید بتوان زمینه حضور سرمایه‌گذاران در استان را تسهیل کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز