خبرگزاری کار ایران

فرماندار ویژه کاشان مطرح کرد:

حمایت 15 میلیارد ریالی خیرین کاشانی از خانواده زندانیان

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۵۸۲

فرماندار ویژه کاشان از حمایت پانزده میلیارد ریالی خیرین کاشانی از خانواده زندانیان در سال 99 خبر داد.

به گزارش ایلنا از کاشان، علی اکبر مرتضایی در مجمع عمومی سالیانه انجمن حمایت از زندانیان کاشان با اشاره به سابقه درخشان خیرین کاشانی در حوزه های مختلف نظیر مدرسه سازی، دانشگاه سازی و غیره اظهار داشت: جای تقدیر دارد که خیرین بزرگوار کاشانی با درک شایسته و صحیح از شرایط و مشکلات خانواده زندانیان وارد این عرصه نیز شده اند.

وی با بیان اینکه حمایت از خانواده زندانیان یک امر پسندیده است، ابراز داشت: وجود خیرین بزرگوار در کاشان باعث شده است که در امور خداپسندانه اینچنینی دولت در انجام وظائف و ارائه خدمت به هموطنان عزیز سعی و جدیت بیشتری داشته باشد.

فرماندار ویژه کاشان با اشاره به اینکه کودکان زندانیان یکی از اقشار فراموش شده در جامعه دانست و تصریح کرد: این کودکان با توجه به محدودیت هایی که برای آنها ایجاد شده است احتیاج به توجه نهادهای حمایتی و خیرین دارند، آنان ضمن آنکه محکوم به زندگی در خانواده هایی نه چندان مطلوب هستند، بلکه قدرت دفاع و حمایت از خود را ندارند و با بسیاری از مشکلات دست به گریبان هستند.

وی با اشاره به اینکه دولت نیز در حمایت از این کودکان همراه و همگام با خیرین آماده هرگونه همکاری است، بیان داشت: پرورش مطلوب و شایسته کودکان متضمن ایجاد جامعه سالم برای آینده اقشار مختلف مردم در اجتماع است.

مرتضایی با اشاره به کمک 15 میلیارد ریالی خیرین کاشان در حمایت از خانواده زندانیان کاشان در سال 99 افزود: این کمک ها که به صورت نقدی و غیرنقدی و در قالب بسته های معیشتی، هزینه های مربوط به درمان، تحصیلی و غیره به خانواده زندانیان ارائه شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز