خبرگزاری کار ایران

مدیر منطقه ۶ عملیات انتقال گاز هرمزگان مطرح کرد:

انتقال پایدار گاز به صنایع استان هرمزگان از مهمترین اولویت‌های منطقه است

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۵۷۸

مدیر منطقه 6 عملیات انتقال گاز از پایان موفقیت آمیز عملیات تعویض شیر 10 اینچ انشعاب کارخانه فولاد هرمزگان منشعب از خط لوله انتقال گاز 20 اینچ کارخانه آلومینیوم المهدی با کمتر از 7 ساعت در یکم اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، علیرضا عربلو مدیر منطقه 6 گفت: با توجه به گزارشات دریافت شده از شرکت گاز استان هرمزگان مبنی بر نشتی از شیر در هنگام تعمیرات در CGS فولاد هرمزگان، تعویض شیر مذکور و ایمن‌سازی خط لوله در برنامه این واحد قرار گرفت.

وی ادامه داد: شیر 10 اینچ جایگزین، پس از انجام تست های لازم و در زمان قطع گاز جهت نصب اسکرابر توسط تیم تعمیرات مرکز بهره برداری خطوط لوله بندرعباس با یک گروه عملیاتی و کمتر از 7 ساعت  تعویض شد.

عربلو ضمن اشاره به اینکه خط انشعاب 10 اینچ، وظیفه گاز رسانی به مجتمع صنعتی فولاد هرمزگان واقع در غرب استان هرمزگان را بر عهده دارد و اینکه کاهش زمان قطع گاز برای آن مجتمع از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده، بیان کرد: با هماهنگی و برنامه ریزی دقیق، این تعمیرات با رعایت کامل مسائل ایمنی و با همکاری کارکنان مرکز بهره برداری خطوط لوله بندرعباس واحد معاونت عملیات خطوط لوله، واحدهای شیرهای خودکار، امور بازرسی فنی، دیسپچینگ، HSE  و پدافند غیر عامل، حمل و نقل و خدمات اجتماعی و رفاهی واحد منابع انسانی با موفقیت به پایان رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز