خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار کرمانشاه در ستاد کرونا: 

هفته‌های سختی پیش رو داریم / رعایت پروتکل های بهداشتی در برخی ادارات مطلوب نیست / ادامه وضعیت موجود مشکلات اجتماعی به بار می آورد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۳۶۰

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با تاکید بر مراقبت و جدیت بیشتر مدیران ادارات در رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: اگر روند موجود ادامه پیدا کند باید منتظر پدیداری مشکلات اجتماعی باشیم.

گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، حسین خوش اقبال در جلسه ستاد استانی کرونا اظهار داشت: شرایط استان کرمانشاه به جدیت و ورود ویژه از سوی دستگاه‌ها و مدیران نیاز دارد.

وی با تاکید به نظارت جدی تر بر وضعیت ادارات و دستگاهها افزود: اخبار و اطلاعاتی که از برخی ادارات دریافت می شود وضعیت مطلوبی را در رعایت پروتکل های بهداشتی نشان نمی دهد؛ این درحالی است که مدیران باید پیشگام در رعایت ها باشند.

معاون استاندار کرمانشاه تصریح کرد: هر مدیری مسئول رعایت پروتکل ها در مجموعه زیر نظر خود بحساب می آید و باید ضمن نظارت جدی تری بر وضعیت شهرستانها پاسخگوی شرح وظایف خود باشد.

خوش اقبال با بیان اینکه امید مردم در شرایط سخت اقتصادی به مسئولان است، یادآور شد:  انتظار می رود مدیران ورود جدی به مباحث کرونا در  دو هفته پیش رو داشته باشند چرا که هفته های سختی پیش رو داریم.

 وی با اشاره به وضعیت استان در پیک کنونی بیماری کرونا افزود: اگر این روند ادامه پیدا کند شک نکنید مشکلات اجتماعی، سیاسی و امنیتی را نیز پیش رو خواهیم داشت.

معاون استاندار کرمانشاه ضمن تاکید بر همراهی هر چه بیشتر نهادها و دستگاهها با دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: هیچ اهمیتی بالاتر از سلامت جامعه نیست و غیبت مدیران در جلسات ستاد کرونا پذیرفتنی نیست و این موضوع را حتما پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز