خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد:

پایان کار سارقان به عنف در پارسیان/ موبایل قاپ‌ها از اتباع بیگانه بودند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۲۹۳

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان از دستگیری سارقان به عنف موبایل قاپ در شهرستان پارسیان خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سرهنگ مهرداد مشوق بیان کرد: در پی تماس خانمی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در شهرستان پارسیان، مبنی بر اینکه یک دستگاه موتور سیکلت حامل دو نفر ( راکب و سرنشین) راه وی را بسته و سرنشین با تهدید چاقو اقدام به دزدیدن موبایل مالباخته کرده و سریعا از محل متواری شدند که پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات تخصصی و رصد دوربین‌های موجود در محل،توانستند 2 نفر جوان حدودا 20 ساله که از اتباع بیگانه بودند را شناسایی و با اخذ دستور قضایی هر دو سارق را در کمتر از 24 ساعت در یک عملیات ضربتی در مخفیگاه شان دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: متهمان دستگیر شده که در ابتدا منکر سرقت بودند در بازجویی فنی پلیس و پس از مواجهه با ادله و مستندات لب به اعتراف گشوده و به جرم خود اعتراف کردند که هر دو سارق پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

مشوق خاطر نشان کرد: ایجاد آرامش و برخورد با مخلان نظم و امنیت خط قرمز پلیس است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز