خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت برق همدان خبرداد:

شناسایی 130 مشترک برق مشکوک به استخراج ارز دیجیتال در همدان

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۲۷۴

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از شناسایی و جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز ۱۰ منطقه در همدان و نهاوند خبر داد و افزود: در این اقدام ۱۳۰ مشترک مشکوک به استخراج ارز دیجیتال شناسایی شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، شیرزاد جمشیدی با اشاره به اجرای اولین اقدام فراگیر سال ۱۴۰۰ با محوریت عبور از پیک تابستان اظهار کرد: این مانور با محوریت تعدیل روشنایی معابر با آرایش یک در میان و ایجاد نقاط مانور و انجام تعمیرات شبکه فشار متوسط و رفع اتصالات سست انجام می‌شود.

وی با تأکید بر شناسایی و جمع‌آوری دستگاه‌های رمز ارز و برق‌های غیرمجاز در این مانور افزود: بازآرایی و تعدیل بار فیدرهای فشار متوسط و فشار ضعیف و مکاتبه با ادارات راه و ترابری برای کاهش بار در روشنایی بین شهری نیز از دیگر محورهای اجرای مانور است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان عنوان کرد: اولین اقدام فراگیر سال ۱۴۰۰ با هدف مدیریت عبور از پیک بار سال ۱۴۰۰، افزایش قابلیت اطمینان و مدیریت نقدینگی و هدفمند کردن هزینه‌ها و اعتبارات برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: در این مانور ۹۰ اکیپ عملیاتی با ۲۱۴ نفر و ۱۰۵ دستگاه خودروی سبک و سنگین حضور دارند.

جمشیدی با اشاره به حجم کار اجرایی در این مانور سراسری گفت: در حوزه کاهش مصرف روشنایی معابر، بازدید و جلب همکاری یک هزار و ۹۶ مشترک تجاری به منظور مدیریت مصرف انرژی، تعدیل روشنایی ۸۶۰ دستگاه چراغ معابر با میانگین مصرف ۱۳۴ وات و تعدیل روشنایی پارک‌ها و میادین به تعداد ۴۹۱ دستگاه چراغ با میانگین مصرف ۲۱۰ وات، در مجموع با برآورد انرژی ۶۱۲ کیلووات ساعت انجام می‌شود.

وی در ادامه از شناسایی و جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز ۱۰ منطقه در محدوده شهرستانهای همدان و نهاوند خبر داد و افزود: بررسی روند مصرف تمام مشترکین و شناسایی تعداد ۱۳۰ مورد مشترک مشکوک به استخراج ارز دیجیتال و برنامه‌ریزی به منظور سرکشی، کنترل و بازرسی آنها نیز از دیگر اقدامات است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز