خبرگزاری کار ایران

معاون نیروگاه بخار شهید رجایی قزوین خبر داد:

شست‌و‌شوی دلتاهای برج‌های خنک کننده نیروگاه شهید رجایی قزوین برای تولید برق پایدار در تابستان

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۲۷۱

معاون تولید نیروگاه بخار شهید رجایی قزوین گفت: پیش بینی می‌شود با انجام عملیات شست‌و‌شوی دلتاهای برج‌های خنک کننده نیروگاه شهید رجایی آمادگی و راندمان برج‌های خنک کننده برای تولید برق پایدار در فصل تابستان افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علی پارسا درباره شست‌وشوی برج‌های خنک کننده نیروگاه شهید رجایی گفت: عملیات شست‌و‌شوی برج‌های خنک کننده اصلی و کمکی نیروگاه شهید رجایی، به منظور تولید برق پایدار و مطمئن آغاز شده است.

معاون تولید نیروگاه بخار شهد رجایی ادامه داد: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده، عملیات شست‌و‌شوی برج‌های خنک کننده اصلی و کمکی نیروگاه بخار، به منظور افزایش راندمان و ارتقای کارآیی این تجهیزات و رسیدن به آمادگی تولید در پیک تابستان 1400 آغاز شده و هم اکنون در حال انجام است.

وی عنوان کرد: این طرح با پیش بینی انجام کار در دلتاهای برج‌های خنک کننده آغاز شده که فاز اول آن با شست‌و‌شوی دلتاهای برج خنک کننده اصلی شماره 2 شروع شده و در ادامه و در فاز دوم این پروژه، دلتاهای مربوط به برج‌های خنک کننده دیگر واحدها نیز شست‌و‌شو می‌شود.

پارسا گفت: پیش‌بینی می‌شود با انجام عملیات شست‌و‌شوی دلتاها، آمادگی و راندمان برج‌های خنک کننده برای تولید برق پایدار در فصل تابستان افزایش یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز