خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خبر داد:

برگزاری حضوری آزمون نهایی دو پایه تحصیلی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۱۹۸

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: آزمون دانش آموزان پایه‌های نهم و دوازدهم بصورت حضوری و سایر پایه‌ها در تمام استان غیرحضوری خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حسنعلی اصغری با اشاره به نحوه برگزاری آزمون نهایی دانش آموزان گفت: براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تمام امتحانات نوبت دوم دانش آموزان بصورت مجازی و از طریق شبکه شاد برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: آزمون دانش آموزان پایه‌های نهم و دوازدهم بصورت حضوری برگزار می‌شود که شامل ۱۸ هزار و ۶۱ دانش آموز پایه نهم و ۱۰ هزار و ۸۴۰ دانش آموز در پایه دوازدهم است.

وی اظهار کرد: ارزشیابی پایه دوازدهم بصورت حضوری از ۲۷ اردیبهشت آغاز و تا ۲۲ خرداد ادامه خواهد داشت، در پایه‌های هفتم، هشتم، دهم و یازدهم نیز آزمون‌ها در سامانه "شاد" و بصورت کاملا غیرحضوری برگزار می‌شود.

این مسوول ادامه داد: در انجام فرآیند برگزاری آزمون قریب به ۲ هزار و ۱۵۰ نفر عوامل اجرایی همکاری خواهند داشت و ۶ حوزه تصحیح در نظر گرفته شده است.

اصغری تاکید کرد: تدابیر لازم برای برگزاری امتحانات حضوری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا اندیشیده شده و والدین هیچ‌گونه نگرانی در این زمینه نداشته باشند.

وی عنوان کرد: امسال ۱۳۰ حوزه برگزاری آزمون دانش آموزان با رعایت مقررات بهداشتی در نظر گرفته شده که نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد رشد دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: آزمون سایر پایه‌های تحصیلی در نقاط مختلف استان با شرایط زرد، نارنجی و قرمز کرونایی بصورت غیرحضوری خواهد بود و آموزش‌های مجازی تا پایان اردیبهشت ماه ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز