خبرگزاری کار ایران

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:

هر سه دقیقه یک نفر در استان هرمزگان به کرونا مبتلا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۱۷۹

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه هر سه دقیقه یک نفر در استان هرمزگان به کرونا مبتلا می‌شود، گفت: شمار کل جان باختگان بیماری کرونا در استان به هزار و 99 نفر رسید.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، فاطمه نوروزیان با بیان اینکه اکنون در مجموع 461 نفر در بیمارستان های استان تحت مراقبت اند، افزود: از مجموع بستری ها، 70 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال 20 نفر از آنها وخیم است.

وی ادامه داد: آمار بستری ها در این هفته نسبت به هفته قبل افزایش 7 درصدی دارد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه آمار مراجعین سرپایی نیز افزایش داشته، بیان کرد: آمار مبتلایان به کرونا در بسیاری از شهرستان های استان همچنان روند افزایشی دارد. این آمار در بندرعباس، قشم، میناب، بستک، بشاگرد جاسک و بوموسی روند بیشتری به نسبت دیگر شهرستان های استان دارد.

نوروزیان به سرعت بالای انتشار ویروس کرونا هم اشاره کرد و گفت: در دو هفته اخیر هر سه دقیقه یک نفر به کرونا مبتلا شده است و در روز 30 فروردین نیز با شناسایی ۶۴۱ بیمار تست مثبت، رکورد بیشترین مورد مثبت شناسایی شده از ابتدای اپیدمی تا کنون در استان، در یک روز نیز شکسته شد و به ثبت رسید.

وی ابراز امیدواری کرد که با اعمال دقیق تر محدودیت ها و همچنین همکاری بیشتر مردم در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، در روزهای آینده شاهد مهار روند رو به رشد این بیماری در استان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز