خبرگزاری کار ایران

به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان؛

بیش از 700 بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۰۶۵

مسئول قرارگاه عمار منصوریه از توزیع بیش از 700 بسته معیشتی میان نیازمندان خبر داد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین حمیدرضا حدائق با اشاره به برگزاری چندمین مرحله از توزیع کمک‌های مومنانه در میان نیازمندان اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان قرارگاه تبلیغی جهادی عمار بیش از 700 بسته معیشتی را به همت خیرین میان نیازمندان توزیع کرد.

وی در ادامه اضافه کرد: از تعداد 700 بسته معیشتی 300 بسته به صورت مشترک با ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خفر در این شهرستان توزیع شد و مابقی بسته‌های معیشتی همت در شیراز توزیع شده است، بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، سویا، ماکرونی، رب گوجه و حبوبات بوده است.

مدیر مدرسه علمیه منصوریه شیراز تصریح کرد: طلاب و مبلغین قرارگاه عمار با سفر به شهرستان خفر و روستاهای اطراف به توزیع بسته های معیشتی پرداختند و در کنار آن همچنین به تبلیغ نیز پرداختند.

وی با اشاره به روایتی از امیرالمومنین(ع) در خصوص کمک‌های مومنانه افزود: خوشا بحال آنان که به بندگان خدا نیکی کند و برای آخرت خود زاد و توشه برگیرد.

مسئول قرارگاه عمار به فعالیت های جهادی مبلغین این قرارگاه نیز اشاره کرد و بیان داشت: همچنین مبلغین قرارگاه عمار در محله ها و روستا ها نیز به صورت جهادی و با همت خیرین اقلام ضروری خانواده های نیازمند را تهیه و میان نیازمندان توزیع می کنند.

مسئول قرارگاه عمار در پایان همچنین از طبخ غذای گرم به مناسبت میلاد کریم اهل بیت(ع) خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز