خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی ماهشهر خبر داد:

سارق مسلح در ماهشهر به هلاکت رسید

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۰۱۹

فرمانده انتظامی ماهشهر گفت : صبح امروز یک شرور و سارق مسلح در عملیات تعقیب و گریز پلیس این شهرستان به هلاکت رسید.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا پاپی روز جمعه با اعلام این خبر اظهار داشت: صبح امروز ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان ماهشهر حین گشت زنی در شهر "بندر امام" به یک دستگاه خودروی پراید با ۲ سرنشین مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه پس از استعلام از سامانه مشخص شد خودرو دارای سابقه توقیف است، عنوان داشت: ماموران برای دستگیری متهمان اقدام کردند که یکی از سارقان با اسلحه کلت کمری به سمت ماموران پلیس تیراندازی کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر گفت: ماموران پلیس با استفاده از قانون بکارگیری سلاح در تیراندازی متقابل و تعقیب و گریز، فرد مسلح را مجروح و هر دوی آنان را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از خودروی متهمان یک قبضه اسلحه کلت کمری به همراه ۶ فشنگ مربوطه، یک تیغه چاقو، یک تیغه تیزبر و ادوات جهت سرقت کشف شد، افزود: متهم مجروح پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

سرهنگ پاپی عنوان داشت: در بررسی و استعلام سوابق متهمان مشخص شد، این افراد هفت فقره سابقه سرقت و شرارت در پرونده شوم خود داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز