خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی عباس آباد خبر داد:

انهدام باند سرقت و زورگیری در ویلای استیجاری

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۰۱۶

فرمانده انتظامی عباس آباد از دستگیری باند سرقت و زورگیری در یک ویلای استیجاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ حسین عبدی در تشریح حزئیات این خبر گفت : در پی اعلام شکایت فردی اهل یکی از استان‌های غربی کشور مبنی بر زورگیری و سرقت اموال وی در این شهرستان توسط افرادی که برای خرید تلویزیون به صورت اینترنتی از وی اقدام کرده بودند، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود : مالباخته در اظهارات خود عنوان کرده بود که از طریق سایت فروش لوازم خانگی در بانه کردستان با زورگیران آشنا و با دریافت مبلغی تحت عنوان پیش پرداخت برای تحویل کالا به این شهرستان مراجعه کرده بود، که متهمان با هدایت وی به مکانی خلوت و با تهدید قمه اقدام به سرقت ۲ دستگاه تلویزیون و کلیه لوازم و اموال شخصی همراه وی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد گفت: ماموران اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه را برای شناسایی و دستگیری متهمان که با استفاده از ۲ خودروی دارای پلاک سرقتی در قالب باندی ۴ نفره اقدام به زورگیری و سرقت اموال مالباخته کرده بودند، آغاز کردند.

سرهنگ عبدی افزود: در ادامه این عملیات، متهمان که با تهیه کارت‌های تبلیغاتی مبنی بر فروش کالا از مرز‌های غربی کشور و سفارش خرید کالا‌های سفارشی مشابه از طریق فروشندگان کالای مربوطه آنان را به این شهرستان کشانده و اقدام به سرقت اموال آنان می‌کردند، شناسایی شدند.

وی همچنین اظهار داشت: پس از هماهنگی‌های قضایی متهمان که در یک ویلای استیجاری در این شهرستان سکونت داشتند طی عملیاتی ضربتی، حین تردد در این شهرستان با ۲ خودروی پلاک مخدوش به دام افتادند.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد در خاتمه، با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، به شهروندان توصیه کرد: برای خرید و فروش کالا و محصولات خود از طریق سایت‌های رسمی و فروشگاه‌های معتبر و مجاز اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز