خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت عمران صدرا خبر داد:

افزایش سرانه فضای سبز نیاز شهر جدید صدرا

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۹۴۶

مدیرعامل شرکت عمران صدرا گفت: یکی از نیازهای اصلی شهر جدید صدرا افزایش سرانه فضای سبز است و در این راستا آماده همکاری و مشارکت برای ایجاد باغ خانواده، در اراضی با کاربری مصوب پارک و فضای سبز هستیم.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی عمران شهر صدرا،  خلیل حاجی پور در خصوص واگذاری زمین به منظور احداث باغ خانواده در ضلع جنوب شرقی میدان فرهنگ شهر صدرا، خاطرنشان کرد: مطابق ضوابط و دستورالعمل واگذاری زمین و ساختمان در شهرهای جدید، هرگونه واگذاری زمین باید منطبق با کاربری مصوب و مرتبط با فعالیت مورد نظر باشد.

حاجی‌پور افزود: از آنجا که موقعیت مکانی اعلام شده از سوی آن شهرداری، فاقد کاربری پارک و فضای سبز است، امکان واگذاری زمین جهت احداث پارک در آن محدوده میسر نیست.

مدیرعامل شرکت عمران صدرا خاطرنشان کرد: این شرکت ضمن استقبال از احداث پارک خانواده برای استفاده عموم ساکنین و شهروندان محترم صدرا، پیشنهاد می‌کند در قطعات با کاربری مصوب که براساس بازبینی طرح جامع صدرا  (ابلاغی توسط شورای عالی شهرسازی و معماری ایران) با سرجمع مساحت حدود ۳۵۰ هکتار در نواحی مختلف صدرا تعیین شده است، نسبت به مکان یابی آن اقدام شود.

حاجی‌پور یادآور شد: شرکت عمران صدرا آماده همکاری و مشارکت در ایجاد باغ خانواده، در اراضی با کاربری مصوب پارک و فضای سبز است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز