خبرگزاری کار ایران

در استان البرز؛

فرایند بررسی صلاحیت کاندیداهای شورای شهر به هیأت نظارت ارسال شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۸۴۹

رئیس ستاد انتخابات استان البرز با بیان اینکه خوشبختانه روند ثبت نام شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور با مشارکت و استقبال خوبی صورت پذیرفت، افزود: فرایند بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات ششمین دوره شورای شهر استان، توسط هیات اجرایی انجام شده است و به هیات نظارت ارسال شده است.

به گزارش ایلنا از البرز، نور محمد فردی  افزود: انتخابات یک پروژه ملی است و همه دستگاههای اجرایی استان با برنامه ریزی منسجم و اطلاع رسانی مستمر به برگزاری هر چه با شکوه تر انتخابات در کشور کمک کنند. 

رئیس ستاد انتخابات استان البرز با بیان اینکه خوشبختانه روند ثبت نام شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور با مشارکت و استقبال خوبی صورت پذیرفت، افزود: فرایند بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات ششمین دوره شورای شهر استان، توسط هیات اجرایی انجام شده است  و به هیات نظارت ارسال شده است. 

فردی تصریح کرد: نقش، جایگاه مردم و میزان تاثیر گذاری آنان در سرنوشت کشور به واسطه مشارکت در انتخابات باید تبیین شود.

وی در ادامه وظایف تک تک روسای کمیته های ستاد انتخابات را تشریح کرد، افزود:  نباید در انجام اقدامات از تقویم انتخابات عقب باشیم.

رئیس ستاد انتخابات استان تصریح کرد: بر اساس جدول دستورالعمل های ستاد انتخابات کشور، موضوعات مختلف باید بررسی و در زمان خود اجرا شود زیرا برخی از فرآیندهای انتخابات آغاز و در زمان محدود به پایان می‌رسد و پس از آن نمی توان اقدامی در این رابطه انجام داد، از این رو روسای کمیته های ستاد انتخابات باید نسبت برنامه ریزی برای انجام اقدامات اهتمام داشته باشند.

در این جلسه مقرر شد روسای کمیته های امنیتی، پشتیبانی، فناوری اطلاعات، استعلامات و حراست، حقوقی، ساماندهی نیروی انسانی، آموزش، کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی نسبت به تشکیل جلسات خود بر اساس شرح وظایف اعلامی  برنامه ریزی و گزارش اقدامات انجام شده را به قید فوریت به ستاد انتخابات استان اعلام کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز