خبرگزاری کار ایران

رئیس هیأت بر انتخابات شورای شهر و روستای آذربایجان شرقی؛

هرگونه اعلام نظر در مورد رد یا تأیید صلاحیت قبل از ششم اردیبهشت غیرقانونی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۸۳۹

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای آذربایجان شرقی گفت: هر گونه اعلام نظر در مورد رد یا تایید صلاحیت کاندیداها را تا قبل از ششم اردیبهشت، غیرقانونی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز،جعفر راستی در گفت‌وگوی خبری با تشریح آخرین روند بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها در استان، اظهار کرد: اکنون در مرحله بررسی هیات‌های نظارت قرار داریم؛ هیچ نوع نتیجه‌ای مبنی بر رد یا تایید صلاحیت نامزدها تا ششم اردیبهشت ماه مشخص نیست.

وی اضافه کرد: اعلام هر گونه اطلاعاتی در این خصوص اعم از عدد یا درصد از هر مرجع و از هر فردی غیرقانونی است؛ پرونده‌ها در ششم اردیبهشت ماه مجددا به فرمانداری‌ها عودت داده می‌شوند و فرماندار اعلام می‌کند چه کسانی رد صلاحیت شده‌اند. 

 راستی متذکر شد: فرد رد صلاحیت شده چهار روز فرصت ارایه اعتراض به هیات عالی استان را داشته و هیات عالی هم ۱۰ روز وقت بررسی و اعلان نتیجه نهایی را دارد، در این مرحله احتمال دارد تعدادی از افراد رد صلاحیت شده دوباره احراز هویت شوند.

وی در خاتمه یادآور شد: همچین احتمال دارد که چند درصدی از افرادی تایید صلاحیت شده‌، بعدا پس از ارایه اسناد و مدارک از مراجع و مردم، رد صلاحیت شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز