خبرگزاری کار ایران

در پی رفع پلمب استودیو ایلنا انجام شد؛

پیام تشکر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از دادستان

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۸۳۱

در پی رفع پلمب استودیوی خبرگزاری ایلنا در قزوین، محمد حسین اسماعیلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از دادستان قزوین قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، محمد حسین اسماعیلی در پی رفع پلمب استودیوی خبری ایلنا در قزوین با ارسال پیامی از دادستان قزوین تشکر کرد.

در این پیام آمده است: ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان؛ پیرو نامه شماره 127370/18/27 مورخ 29/1/1400 این اداره کل، بر خود لازم می دانم از همراهی و حسن نظر جنابعالی و همکاران محترم در رفع پلمپ دفتر استودیوی  مشترک پایگاه خبری تیتر قزوین و خبرگزاری ایلنا قدردانی و سپاسگزاری نمایم. بی شک این اقدام ارزنده در راستای حمایت از توسعه فعالیت های رسانه ای در استان اثربخش و کارگشا خواهد بود. این اداره کل نیز تمامی تلاش خود را در جهت حمایت و نظارت بر فعالیت رسانه ها در چارچوب های قانونی و مقررات مربوطه فارغ از هرگونه نگاه سیاسی و جناحی معمول خواهد نمود.

پیروزی و بهروزی شما را از درگاه ایزد منان خواستارم.

استودیوی مشترک خبری ایلنا و تیتر قزوین در تاریخ 29-فروردین با فشارهای صداوسیما و سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر"ساترا" توسط دادستانی پلمب شده بود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز