خبرگزاری کار ایران

خواجه نائینی مطرح کرد؛

افزایش اقدامات مقابله با کرونا توسط شهرداری مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۸۱۱

رئیس ستاد مقابله با کرونا در شهرداری مشهد گفت: با توجه به افزایش شمار بیماران بستری ناشی از کرونا در شهر مشهد، مقرر شد طی ۲ هفته آینده به‌صورت خاص اقدامات و نظارتهای ویژه‌ای در حوزه‌های مختلف خدمات شهری اعمال شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، رضا خواجه نائینی در جلسه ستاد مقابله با کرونا در شهرداری مشهد افزود: در این مدت در بخش حمل‌ و نقل عمومی نیز باید نظارت‌ها شدت بیشتری پیدا کند.

وی اضافه کرد: در بخش پارک‌ها نیز باید از هر نوع تجمع مردم در این مکان‌ها جلوگیری کرد و با تجمع کنندگان نیز برخورد قاطعی صورت گیرد.

رئیس ستاد مقابله با کرونا در شهرداری مشهد گفت: در حوزه کارکنان شهرداری نیز بخشنامه ۵۰ درصد دورکاری باید به‌صورت دقیق رعایت شود.

خواجه نائینی با بیان این که در طول این مدت کارگاه پروژه‌های غیرضروری نیز به تاکید شهردار تعطیل خواهد شد افزود: در بخش مراجعه شهروندان نیز بنا بر آن شد که در طی این ۲ هفته، پاسخگویی به سوالات مردم در حوزه شهرسازی و پروانه به‌صورت الکترونیکی باشد.

وی ادامه داد: در حوزه الیت نیز مقرر شد اگر شورا مصوب کند در طی این ۲ هفته نیروهای الیت نیز در اختیار قطار شهری و اتوبوسرانی قرار بگیرند تا در بخش نظارت بر ناوگان‌های حمل ‌و نقل عمومی مشغول به فعالیت شوند.

شهردار مشهد نیز  شب گذشته اعلام کرد: وضعیت این شهر از لحاظ شیوع ویروس کرونا در آستانه وخامت جدی است و ١٤ روز سخت را پیش رو داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز