خبرگزاری کار ایران

حشمتی خبر داد:

اولین اقدام فراگیر سال ۱۴۰۰ با محوریت عبور از پیک تابستان همزمان با سراسر کشور در شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۷۹۱

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: با رویکرد عبور از پیک تابستان، طرح اقدام فراگیر تعمیرات و بهینه‌سازی شبکه توزیع برق روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۰/۲/۲ بصورت سراسری در کشور و استان بوشهر آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از بوشهر، غلامرضا حشمتی -صبح امروز پنج شنبه- در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام این خبر بیان کرد: هدف از اجرا این طرح افزایش پایداری شبکه، بهبود ولتاژ و افزایش رضایت‌مندی مشترکان ، کاهش تلفات  و مدیریت بار شبکه روشنایی معابر شناسایی و مقابله با رمز ارز های غیر مجاز است.

وی بیان کرد: حجم عملیات برنامه‌ریزی شده در طرح نیز شامل اصلاح و تعویض ۶۰۰ اتصال سست در شبکه توزیع برق، تعویض ۳۵۰ عدد مقره سوزنی، بازدید و ترمونگاری ۵۰۸ کیلومتر از خطوط فشار متوسط استان کنترل و بررسئ بیش ۳۶۰ مشترک مشکوک و رمز ارز غیر مجاز است.

حشمتی ادامه داد: تعدیل بار  هشت کیلومتر از روشنایی  معابر، تعدیل بار هشت فیدر فشار متوسط و تعویض ۸۰ دستگاه ترانسفورماتور از جمله حجم عملیات برنامه‌ریزی شده برای طرح است.

وی اظهار کرد: تعداد اکیپ و ماشین آلات رزمایش شامل ۵۰ گروه عملیاتی، ۲۰۰ نفر نیروی فنی و اجرایی، ۵۰ دستگاه خودرو سبک  و ۴۰دستگاه خودرو سنگین عملیاتی است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار داشت: با توجه به اینکه رفته رفته روزهای گرم هوا در پیش است برای عبور موفق از پیک انتظار است مشترکان محترم نهایت همکاری را با شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر داشته باشند.

حشمتی اظهار داشت: استفاده از ظرفیت نور طبیعی آفتاب و خاموش کردن لامپ های اضافی ،  تنظیم  دمای کولر روی دمای ۲۴ درجه سرویس و تمیز کردن به  موقع کولر ها از جمله راه های کاهش مصرف برق در روزهای پیک است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز