خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل خانه مطبوعات خراسان رضوی:

خبرنگاران باید در اولویت تزریق واکسن کرونا قرار بگیرند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۷۷۸

مدیر عامل خانه مطبوعات خراسان رضوی گفت: خبرنگاران از گروه هایی هستند که باید در اولویت تزریق واکسن کرونا باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، مجتبی محمودی مدیر عامل خانه مطبوعات خراسان رضوی در دیدار اصحاب رسانه با مدیران نظام پزشکی مشهد، هفته سلامت را فرصت مناسبی برای تجلیل از ایثار مدافعان سلامت و مهرورزی بی دریغ و بی منت کادر درمان دانست و گفت: برای قدرشناسی از مدافعان سلامت و در پاسداشت خون شهدای مدافع سلامت باید همچنان پایبند به دستورالعمل‌های بهداشتی باشیم.

او افزود: خبرنگاران در زمره شاغلان فعال حتی در شرایط قرمز هستند که همگام با مدافعان سلامت از نخستین روز شیوع بیماری در جبهه مقابله با کرونا به ایفای نقش پرداختند.

مدیر عامل خانه مطبوعات خراسان رضوی با اشاره به اینکه پیگیر  واکسیناسیون خبرنگاران در استان هستیم؛ ادامه داد: باید این قشر فعال اجتماعی که با کمترین دریافتی مادی همواره مورد آماج انواع هتک و هجمه‌ها قرار دارند، در اولویت تزریق واکسن باشند تا بتوانند همچنان در آگاهی بخشی و فرهنگسازی و آموزش مردم استوار بایستند.

محمودی رسالت رسانه‌ها را رساندن پیام علمی و واقعی به مخاطبان دانست و بیان کرد: در شرایطی که شاهد تکثر مخاطبان در رسانه‌های مختلف هستیم باید  با تعامل بیشتر میان مدافعان سلامت و فعالان رسانه‌ای به تولید و ارائه پیام‌های هوشمندانه و هنرمندانه اهتمام داشت.

او تصریح کرد: مطالبه واکسیناسیون عمومی رایگان اهمیت دارد و در اطلاع رسانی درباره کرونا خطاست اگر مدام مردم را مخاطب و مقصر بخوانیم درحالیکه سخنان ضد و نقیض و رفتار‌های چندگانه متولیان گاهی باعث سرگردانی و سردرگمی مردم و کاهش اعتماد آنان شده است.

همچنین اصغر حاتمی، معاون سازمان نظام پزشکی مشهد، در این دیدار ضمن تأکید بر نقش رسانه‌ها در تنویر افکار عمومی گفت: ما نیاز به همراهی گسترده رسانه‌ها جهت انعکاس صحیح و علمی اخبار داریم.

او ماه‌های پیش رو را ماه‌های سرنوشت سازی دانست و افزود: متأسفانه برخی در فضای مجازی با نشر اطلاعات غلط با جان مردم بازی می‌کنند؛ اگر چه هنوز واکسن برای واکسیناسیون گسترده در اختیار نداریم، اما این کمبود بالاخره در ماه‌های آتی جبران می‌شود و آن جاست که باید رسانه‌ها با ارائه اطلاعات علمی و درست به کنترل این بیماری از طریق واکسیناسیون کمک رسانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز