خبرگزاری کار ایران

پرداخت تسهیلات 43 میلیارد ریالی به کشاورزان قزوینی متضرر از کرونا

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۷۵۳

معاون برنامه ریزی و اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: تسهیلات پرداختی کمک به جبران خسارات کرونا به متقاضیان بهره بردار بخش کشاورزی در استان قزوین نیز طی این مدت 43 میلیارد ریال بوده است.

 به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین حمیدرضا تبسمی با اعلام این خبر گفت: با هدف حمایت از بخش کشاورزی و تامین نقدینگی، چهار هزار و ۲۸۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب چهار هزار و ۶۹۹ پرونده سال گذشته به بهره برداران بخش کشاورزی استان پرداخت شد.

معاون برنامه ریزی و اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین افزود: به جز تسهیلات اشتغال روستایی و تسهیلات پرداختی تبصره ۱۸ قانون بودجه مربوط به سال ۹۷ سایر تسهیلات پرداخت شده از محل اعتبارات ابلاغی و تخصیص سال گذشته به بهره برداران کشاورزی استان قزوین ارایه شدند.

تبسمی بیان کرد: تسهیلات پرداختی علاوه بر اشتغال روستایی و تبصره ۱۸ قانون بودجه شامل تسهیلات رونق تولید (بهین یاب، بازسازی و نوسازی، پرداخت مستقیم) مکانیزاسیون، صادرات، سرمایه در گردش بذور گواهی شده، بند الف ماده ۵۲ قانون الحاق، آبیاری تحت فشار،سرمایه در گردش محصولات زراعی، کشاورز کارت، مشاغل خانگی، کمک به جبران خسارات کرونا بودند.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین افزود: تسهیلات سرمایه در گردش محصولات زراعی با بیش از هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال، تسهیلات ماده ۵۳۲ قانون الحاق با بیش از ۸۲۰ میلیارد ریال و تسهیلات مکانیزاسیون با بیش از ۶۵۰ میلیارد ریال به ترتیب بیشترین میزان پرداختی وام به بهره برداران کشاورزی استان از مجموع تسهیلات سال گذشته را به خود اختصاص دادند. 

وی همچنین یادآور شد: تسهیلات پرداختی کمک به جبران خسارات کرونا به متقاضیان بهره بردار بخش کشاورزی در استان قزوین نیز طی این مدت 43 میلیارد ریال بوده که از سوی بانک عامل به 43 پرونده پرداخت شده است.

این مسئول از کشاورزی به عنوان بخش مولد اقتصاد کشور نام برد و اظهار داشت: این بخش علاوه بر اینکه امنیت غذایی جامعه را برعهده دارد، به اشتغالزایی و رونق اقتصادی کشور نیز کمک می کند بنابراین در سال "تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" همه وظیفه داریم تا از همه توان خود برای حمایت از فعالان و بهره برداران این بخش بهره بگیریم.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز