خبرگزاری کار ایران

گلریزان برای ۱۲ زندانی در گلپایگان

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۷۳۷

رئیس زندان گلپایگان گفت: با توجه به شرایط حاد کرونا لزوم همکاری رسانه‌ها در جمع‌آوری کمک‌های مالی برای آزادی زندانیان بسیار حائز اهمیت است.

 به گزارش ایلنا از گلپایگان، سعید جابری در جلسه مطبوعاتی برگزاری گلریزان زندانیان جرایم غیرعمد اظهار داشت:  با توجه به شرایط ویروس کرونا و اعمال محدودیت‌ها  در سال گذشته، برنامه‌ گلریزان توسط خیرین در شبکه‌های مجازی و در شبکه استانی انجام شد که حاصل آن آزادی 22 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد بود. 

وی بیان کرد: امسال هم همانند سال گذشته نیازمند یک میلیارد تومان کمک خیرین و نیکوکاران برای آزادی  ۱۲ نفر  از زندانیان واجد شرایط هستیم.

رئیس زندان گلپایگان با اشاره به گلریزان سال گذشته اظهار داشت: سال قبل بدهی زندانیان  ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بود که از این مبلغ یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان از شُکات تخفیف گرفته شد و مبلغ ششصد و هشتاد و یک ‪میلیون تومان از آورده های زندانیان و ۵۶۰ میلیون تومان توسط نیکوکاران و خیرین جمع آوری شد.

زندان گلپایگان ۶ سال متمادی است که برنامه گلریزان برگزار می‌کند و  با توجه به شرایط بیماری کرونا، از سال گذشته در  بخش تولید محتوا و تامین مالی آزاد سازی زندانیان از رسانه ها کمک گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز