خبرگزاری کار ایران

از امروز انجام می شود؛

آغاز فاز دوم واکسیناسیون در شهرستان تاکستان

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۷۲۹

فرماندار شهرستان تاکستان گفت: فاز دوم واکسیناسیون در شهرستان تاکستان با واکسینه 13 هزار نفر از امروز پنج شنبه آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین رضا طاهری با اعلام این خبر گفت: واکسیناسیون فاز اول کرونا در شهرستان  تاکستان به پایان رسید و تمامی کادر بهداشت و درمان، پاکبانان، غسالها، سالمندان مستقر در آسایشگاهها، جانبازان، بیماران سرطانی و خاص، کادر پزشکی قانونی و انتقال خون واکسینه شدند.

رئیس ستاد کرونای شهرستان تاکستان در ادامه با اشاره به آغاز فاز دوم واکسیناسیون در این شهرستان افزود: در این مرحله که از امروز پنجشنبه دوم اردیبهشت آغاز شده، سالمندان بالای ۶۵ سال به نوبت و با اطلاع رسانی انجام شده واکسینه می شوند که در این مرحله 13 هزار نفر واکسن دریافت خواهند کرد.

طاهری یادآورشد: هم اکنون ۱۲۷ بیمار کرونایی در بیمارستان های شفا و تامین اجتماعی بستری هستند و با واکسیناسیون گروه سالمندان بدون تردید از مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا در این گروه، به نحو قابل توجهی کاسته خواهد شد.

فرماندار تاکستان  ضمن بیان بحرانی بودن وضعیت بیان کرد: از شهروندان خواست ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک همچنان از حضور در اجتماعات خودداری کنند.

وی در پایان از صاحبان مشاغل و اصناف هم بابت همکاری در اجرای محدودیت ها تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز