خبرگزاری کار ایران

با نظارت‌های کارشناسان بهداشت؛

7 واحد صنفی و یک کارگاه تولید نان بستنی در شهرستان قزوین پلمب شد/ نظارت‌ها تا پایان محدویت‌ها ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۷۲۰

طی روز گذشته و درپی نظارت‌‎های کارشناسان بهداشت محیط شهرستان قزوین 7 واحد متخلف صنفی در این شهرستان به دلیل عدم رعایت مصوبات ستاد کرونا پلمب شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی مرکز بهداشت شهید بلندیان، طی روز گذشته کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان قزوین با نظارت‌های خود در سطح شهرستان قزوین 7 واحد صنفی متخلف در محمود آباد نمونه پلمب کردند، این واحدهای صنفی با بی توجهی به مصوبات ستاد استانی مبارزه با کرونا  به فعالیت خود ادامه می‌دادند که تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند.

یک کارگاه تولید نان بستنی در اقبالیه نیز توسط کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان قزوین کشف و به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی و نداشتن مجوز فعالیت پلمب و تحت پیگرد قانونی قرار گرفت.

نظارت بر فعالیت اصناف در گروه‌های شغلی 2، 3 و 4 و همچنین روند اجرای پروتکل‌ها در مشاغل گروه 1 تا پایان محدودیت‌ها ادامه دارد.

مطابق مصوبات ستاد مبارزه با کرونا استان و نظارت بر روند اجرای مصوبات این ستاد کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان قزوین با همکاری فرمانداری و حضور معاونین فرماندار بازدیدهای مشترک را آغاز و بر فعالیت اصناف نظارت‌های ویژه‌ای دارند.

طی این بازدیدهای مشترک مراکز متخلف از مصوبات  ستاد استانی تحت پیگرد قانونی قرار گرفته و پلمب واحدهای متخلف در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز