خبرگزاری کار ایران

به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین؛

هنرستان دخترانه هنرهای زیبا در قزوین احداث شد/ نگاه ضعیف به فرهنگ و هنر در دوره‌های گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۷۰۶

عضو انجمن هنرهای تجسمی استان قزوین گفت: احداث هنرستان دخترانه هنرهای زیبا با همت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرحوم ایزدفر از اقدامات شایان توجه و مهم در استان قزوین به شمارمی‌آید.

محدثه قافله باشی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی و هنری اداره کل ارشاد در سال گذشته گفت: در سال گذشته به دلیل شیوع کرونا انجام بسیاری از فعالیت‌ها محدود بود، با این حال برنامه‌های مختلفی در اداره ارشاد انجام شد.

عضو انجمن هنرهای تجسمی استان قزوین ادامه داد: مجموعه‌ای از پوسترهای مجازی متناسب با ایام کرونا و در خانه بمانیم و همچنین پوسترهای تجلیل از پرستاران و کادر درمان منتشر شد.

وی ابراز کرد: بازسازی و انجام اقدامات عمرانی در نگارخانه ارشاد اتفاق بسیار مثبتی بود که اعضای انجمن هنرهای تجسمی سال‌ها در انتظار آن بودند، همچنین سالن مولانا نیز درحال ترمیم و بازسازی است.

قافله باشی افزود: احداث هنرستان دخترانه هنرهای زیبا با همت مدیکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرحوم ایزدفر از اقدامات شایان توجه و مهم در استان قزوین به شمارمی‌آید.

این طراح گرافیک قزوینی درباره تاثیرات نوع مدیریت در ارتقای سطح فرهنگ و هنر در استان گفت: مدیریت کنونی فردی باسواد، پر انرژی و با انگیزه بوده و ضمن تعامل با انجمن‌ها اقدامات خوبی را برای استان انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: علی‌رغم کمبود بودجه و ضعف رویکرد به فرهنگ و هنر در سطح کلان و شیوع کرونا، اقدامات مثبتی همچون جشنواره عارف و جشنواره تئاتر جوان بصورت مجازی در استان برگزار شد.

قافله باشی عنوان کرد: در چندین سال گذشته نگاه به فرهنگ و هنر ضعیف و نا امید کننده بود، اما در دوره کنونی باتوجه به اینکه مدیریت از اهالی هنر بوده و درک و شناخت درستی نسبت مسائل هنری دشته و همچنین با ارتباطات خوبی که در مرکز دارد می‌تواند برای استان مثمرثمر باشد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز