خبرگزاری کار ایران

رئیس هیأت ورزش‌های ناشنوایان استان قزوین خبر داد؛

آغاز اردوی تیم ملی فوتبال ناشنوایان باحضور فوتبالیست قزوینی

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۷۰۲

رئیس هیأت ورزش‌های ناشنوایان استان قزوین گفت: پنجمین اردوی تیم ملی فوتبال ناشنوایان از شنبه چهارم اردیبهشت آغاز می‌شود که محمد امین سلیمانی از قزوین نیز بین این بازیکنان قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، فرهاد رحمانی گفت: پنجمین اردوی تیم ملی فوتبال ناشنوایان از شنبه چهارم اردیبهشت به میزبانی مجموعه ورزشی کارگران اردبیل آغاز می‌شود.

رئیس هیأت ورزش‌های ناشنوایان استان قزوین ادامه داد: ۲۳ فوتبالیست ناشنوا از سراسر کشور به این اردو دعوت شده‌اند که محمد امین سلیمانی از قزوین نیز در بین آن‌ها قراردارد.

وی ابراز کرد: تیم ملی فوتبال ناشنوایان خود را برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۲ برزیل آماده می‌کند.

این مسئول تاکید کرد: این اردو با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا برگزار شده و از فوتبالیست‌ها پیش از ورود به اردو تست کرونا گرفته می‌شود.

وی ادامه داد: فوتبالیست قزوینی به همراه سایر ملی پوشان فوتبال ناشنوایان کشور از سوم اردیبهشت وارد اردو شده و تمرینات خود را از صبح روز بعد زیر نظر کادر فنی آغاز خواهند کرد.

رئیس هیأت ورزش‌های ناشنوایان استان قزوین گفت: مسابقات انتخابی فوتبال المپیک ناشنوایان از ۱۱ تا ۲۱ خرداد به میزبانی جزیره کیش برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز