خبرگزاری کار ایران

در سال گذشته؛

قزوین در سند دار کردن املاک آموزشی جزء 5 استان برتر قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۶۹۲

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: آموزش و پرورش استان در سال گذشته در سند دار کردن املاک آموزش و پرورش اقداماتی اساسی انجام داده و جزء پنج استان برتر قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حسنعلی اصغری درباره املاک آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش استان از هزار و 720 ملک برخوردار است و بیش از 50 درصد آنها دارای سند هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین  ادامه داد: براساس هماهنگی بین آموزش و پرورش، سازمان ثبت اسناد کشور و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار است بزودی اقدامات لازم برای سنددار کردن تمامی مدارس بدون سند مالکیت انجام شود.

وی ابراز کرد: هم اکنون ۸۸۲ ملک از املاک آموزش و پرورش استان دارای سند است که از این تعداد ۳۵۲ فقره شهری و ۵۳۰ فقره روستایی است.

این مسئول ادامه داد: در مجموع ۸۳۸ ملک آموزشی فاقد سند مالکیت در استان وجود دارد، سال گذشته ۸۰ سند مالکیت برای اراضی و املاک فاقد سند آموزش و پرورش اخذ و همچنین ۴۹۴ فقره اسناد مالکیت دفترچه‌ای به تک برگی تبدیل شد.

وی عنوان کرد:  از آنجا که آموزش و پرورش استان در سال گذشته اقدامات اساسی در این حوزه انجام داده و توانست بیشترین موارد در اخذ سند مالکیت را داشته باشند حائز رتبه برتر   کشوری و جزء پنج استان برتر قرار گرفت.

اصغری تاکید کرد: به منظور تثبیت مالکیت آموزش و پرورش بر املاک خود و پیشگیری از تعارضات ملکی، زمین خواری و صیانت از بیت المال ضرورت دارد تمام ظرفیت‌ها برای مستندسازی املاک باقی مانده این مجموعه در استان بکار گرفته شود.

وی گفت: در راستای سند دار کردن املاک فاقد سند آموزش و پرورش، نیازمند حمایت دستگاه‌های مرتبط هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز