خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ تشریح کرد:

ماجرای گریختن دختر جوان از چنگ راننده شیطان صفت / اقدام دختر به بیرون پریدن از خودرو / مسافرکش دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۶۰۳

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از بازداشت راننده پرایدی خبر داد که در پوشش مسافرکشی قصد تعرض به دختر جوان را داشت.

به گزارش ایلنا، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای با اعلام خبر بازداشت مرد شیطان‌صفتی که قصد تعرض و آزار و اذیت یک خانم جوان را داشت، اظهار داشت: روز گذشته دختری حدوداً ۲۲ ساله با حضور در کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس عنوان کرد که از دست راننده‌ای شیطان‌صفت فرار کرده است.

وی افزود: دختر جوان در اظهارات خود عنوان کرد، صبح روز گذشته از خیابان تهران‌نو به مقصد خیابان اتحاد، برای رفتن به محل کار خود، به دلیل نبود تاکسی، سوار بر یک خودروی پراید شخصی مسافرکش شده، اما راننده در میانه راه، به سمت جاده تلو تغییر مسیر داد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: شاکی در ادامه اظهار کرد که پس از مطلع شدن از قصد و نیت راننده ابتدا با وی طرح دوستی ریخته و در همان حین به سرعت در پیامکی مدیر شرکت خود را از موضوع پیش آمده باخبر و موقعیت مکانی زنده خود را از طریق موبایل برای وی ارسال کرده بود.

وی تصریح کرد: دختر جوان بعد از ارسال موقعیت مکانی خود و اطمینان از اینکه مدیر شرکت در جریان قرار گرفته و به زودی به محل می‌رسد، خود را از خودروی پراید به پایین پرتاب می‌کند، اما راننده موفق می‌شود که کیف دختر را از دستش کشیده و پس از سرقت متواری شود.

موقوفه‌ای خاطرنشان کرد: پرونده در ابتدا به پلیس آگاهی ارجاع، اما در ادامه از پلیس آگاهی به کلانتری ۱۴۴ حکیمیه ارجاع شد، در ادامه نیز ماموران این کلانتری ضمن رصد دوربین‌های محدوده وقوع جرم، شناسایی خودروی پراید ۱۱۱ و راننده آن، اقدام و موفق به بازداشت متهم در منطقه تهرانپارس شدند.

این مقام پلیسی متذکر شد: متهم این پرونده که متاهل و ۳۷ ساله است، پس از انتقال به کلانتری به جرم خود مبنی بر قصد تعرض به دختر جوان اعتراف کرد و در نهایت، پرونده به همراه متهم و خودرو تحویل پلیس آگاهی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز