خبرگزاری کار ایران

فرماندار کاشان خبر داد:

افزایش مراجعه بیماران مبتلا به کرونا در کاشان/ مردم دستورالعمل‌های بهداشتی را بیشتر رعایت کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۵۴۸

فرماندار کاشان با اشاره به افزایش مراجعه بیماران مبتلا به کرونا در کاشان گفت: نیازمند رعایت بیشتر دستورالعمل های بهداشتی هستیم، چرا که هنوز تعداد بسیار زیادی نسبت به گذشته برای درمان کرونا به بیمارستان ها مراجعه می کنند.

به گزارش ایلنا از کاشان، علی اکبر مرتضایی در جلسه ستاد پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا که به صورت مشترک برای دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل برگزار شد با اشاره به اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی یکی از مهمترین عوامل در قطع زنجیره کروناست، اظهار داشت: خوشبختانه استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی طی روزهای اخیر نسبت به هفته های گذشته در کاشان بهتر شده است، ولی همچنان کافی نیست.

وی با بیان اینکه خوشبختانه طرح شهید سلیمانی برای پیگیری و غربالگری بیماران کرونایی در منطقه کاشان به خوبی اجرا شده است، ابراز داشت: این موضوع سبب شده است که بیماریابی در کوتاه ترین زمان ممکن انجام و اقدامات قرنطینه و درمان آنها انجام شود.

فرماندار ویژه کاشان اظهار داشت: اجرای طرح غربالگری شهید سلیمانی و بیماریابی سریع و همچنین زحمات کادر بهداشتی و درمانی کاشان از جمله مهمترین عوامل در کاهش موارد فوتی بیماران کرونایی است، البته امیدواریم مردم هم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی و عدم شرکت در تجمعات در قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا کمک بخش بهداشتی و درمانی باشند.

مرتضایی تصریح کرد: ما نیازمند رعایت بیشتر دستورالعمل های بهداشتی هستیم، چرا که هنوز تعداد بسیار زیادی نسبت به گذشته برای درمان به بیمارستان ها مراجعه می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز