خبرگزاری کار ایران

جهت تسریع واکسیناسیون عمومی؛

ستاد اجرایی واکسیناسیون کرونا در شهرستان قزوین آغاز به کار کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۵۳۱

فرماندار شهرستان قزوین از شروع فعالیت ستاد اجرایی واکسیناسیون کرونا با تأمین زیرساخت ها و شرایط مناسب در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از قزوین، محمد شفیعی در اولین جلسه ستاد اجرایی واکسیناسیون کرونا در شهرستان قزوین با اعلام این خبر گفت: در راستای مهار و جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا و لزوم حفظ جان و سلامت شهروندان، با راه اندازی این ستاد ضمن تامین زیرساخت ها و شرایط مناسب تلاش می کنیم تا اجرای طرح واکسیناسیون تسریع شود.

فرماندار شهرستان‌قزوین افزود: برای سهولت در اجرای طرح واکسیناسیون در قزوین، این شهر را به چهار منطقه شمال، جنوب، شرق و غرب تقسیم کردیم و در هر منطقه یک مجتمع به عنوان پایگاه سلامت تعیین و تجهیز شده که روزهای آینده فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

شفیعی بیان کرد: در منطقه‌شمال: سالن دانشگاه پیام نور، در قسمت‌جنوب: دانشگاه علمی کاربردی شهید رجایی شهرداری قزوین، در منطقه شرق: مجموعه ورزشی هلال احمر و در منطقه غرب: سالن دانشگاه فرهنگیان برای اجرای طرح واکسیناسیون آماده شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به الویت بندی صورت گرفته توسط کادر بهداشت و درمان واجدین شرایط از جمله سالمندان در زمان بندی مشخص شده می توانند با مراجعه به نزدیک ترین پایگاه سلامت در محل زندگی خود با ارائه کارت ملی واکسینه شوند.

فرماندار قزوین با اشاره به ضرورت رعایت بهداشت محیط در پایگاه‌های یادشده برای حفظ سلامت شهروندان و نحوه مراجعه مردم به این مراکز اظهارداشت: در انتخاب پایگاههای سلامت در اجرای طرح، تمامی پروتکل های بهداشتی اعم از مکان، نیروی انسانی، تجهیزات و موقعیت پیرامونی و محیطی برای تردد افراد مورد توجه قرار گرفته است و در مکان های یاد شده در زمان اجرای طرح واکسیناسیون، ضمن تأمین آمبولانس، پزشک و مراقبان سلامت نیز حضور دارند.

شفیعی بیان کرد: از بهمن ماه سال گذشته تاکنون تعداد 6636 نفر در شهرستان قزوین شامل کادر بهداشت و درمان، جانبازان و پاکبانان واکسینه شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز