خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی دامغان خبر داد:

خودکُشی پس از همسایه کُشی/ شلیک به مرد ۵۹ ساله با اسلحه شکاری/ علت حادثه در دست بررسی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۵۱۵

فرمانده انتظامی دامغان گفت: مردی که همسایه خود را در یکی از روستاهای شهرستان به قتل رسانده بود پس از جنایت دست به خودکُشی زد.

به گزارش ایلنا از سمنان، سرهنگ سید رضا علوی در تشریح جزئیات این جنایت اظهار داشت: ساعت ۱۸:۰۸ روز دوشنبه مردی ۳۸ ساله در روستای حسین آباد دولاب به دلایلی که همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد با یک قبضه سلاح شکاری به سمت همسایه خود شلیک کرده و متواری می شود.

وی افزود: مرد ۵۹ ساله که از ناحیه پهلو مورد هدف قرار گرفته بود پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت خونریزی جان خود را از دست داد.
 
سرهنگ علوی با اشاره به بررسی های اولیه ماموران پاسگاه انتظامی مهماندوست در صحنه قتل گفت: محل اختفای قاتل در زمان کوتاهی شناسایی و هماهنگی های لازم برای دستگیری وی آغاز شد.
 
به گفته فرمانده انتظامی شهرستان دامغان با حضور مأموران در محل مشخص می‌شود قاتل با همان سلاح که مرتکب قتل شده بود دست به خودکشی زده که پس از تایید مرگ توسط پزشکی قانونی به سردخانه منتقل می‌شود.
 
علوی تصریح کرد: علت وقوع جنایت و زوایای گوناگون و پنهان این حادثه در دست بررسی دقیق کارآگاهان پلیس آگاهی قرار دارد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز