خبرگزاری کار ایران

نماینده وزیر بهداشت در استان های مرکزی و لرستان خبر داد؛

نیاز فوری استان مرکزی به مخزن 20 تنی اکسیژن ساز

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۴۵۱

نماینده وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در استان های مرکزی و لرستان گفت: تأمین مخزن 20 تنی اکسیژن ساز در استان مرکزی برای کمک به بیماران کرونایی حیاتی است و پیگیری جدی وزارتخانه برای این تجهیزات پزشکی در دست انجام است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نامدار عبداللهیان در حاشیه بازدید از بخش‌های درمانی بیماران مبتلا به کرونا در اراک، افزود: وجود واحدهای صنعتی متعدد که واحدهای تولید کننده اکسیژن مایع هستند یکی از مزیت های استان مرکزی است که توانسته به صورت مقطعی کمک کننده باشد، اما باید هرچه سریعتر مخزن اکسیژن‌ساز ۲۰ تنی برای این استان تأمین شود.

وی ادامه داد: با توجه به بالا بودن شمار بیماران بستری مبتلا به کرونا در استان مرکزی خلوص اکسیژن موجود در مراکز درمانی این استان کم است و این موضوع باید در بازه زمانی بسیار کوتاهی رفع شود.

نماینده وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در استان های مرکزی و لرستان اظهار داشت: کادر درمان استان مرکزی ایثارگرانه و با اخلاق خوب به مراجعان و بیماران مبتلا به کرونا خدمات رسانی دارند که این موضوع مسئولیت ‌پذیری و پایبندی پزشکان به قسمی که خورده‌اند را به همراه دارد.

عبداللهیان تصریح کرد: رضایتمندی مردم و بیماران مبتلا به کرونا از کادر بهداشت و درمان استان مرکزی، همراهی و هماهنگی هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی این استان را نشان می دهد. در این راستا بهترین و مؤثرترین راه مقابله با ویروس کرونا، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است تا کادر درمان بتواند به بیماران بدحال رسیدگی بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز