خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

جاده دالکی - وحدتیه - سعدآباد - آب‌پخش ارتقا می‌یابد/ اجرای آسفالت بلوار سعدآباد - آب‌پخش

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۴۲۳

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: به دنبال پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی، جاده دالکی - وحدتیه - سعدآباد - آب‌پخش از فرعی به اصلی تبدیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا  از بوشهر، معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای صبح امروز طی نامه ای به هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: در خصوصی پیگیری ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان به آگاهی می‌رساند که مطالعات تعریض و بهسازی محور دالکی - وحدتیه - سعدآباد - آب‌پخش بر اساس مجوز مطالعات ابلاغی این سازمان به اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده استان بوشهر توسط مهندسین مشاور ذیصلاح انجام شده است.

 داریوش امانی در این نامه اضافه کرد: با توجه به محدودیت‌های منابع اعتباری در فاز اول با نظر داشتن اولویت‌های استان، انجام عملیات تعریض و بهسازی محور مذکور حدفاصل سعدآباد تا تقاطع تل سرکوه (به طرف وحدتیه) به طول ۵.۵ کیلومتر در دستور کار قرار گرفته که انشالله پس از برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار نسبت به شروع عملیات اجرایی اقدام خواهد شد. تکمیل عملیات تعریض و بهسازی کل مسیر به دلیل محدودیت منابع اعتباری این سازمان منوط به مشارکت منابع استانی است. 

معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ابراز داشت: همچنین روکش آسفالت محدوده بلوار سعدآباد - آب‌پخش به طول ۱۲۰۰ متر در یک خط عبور و به عرض ۱۱ متر انجام یافته و اجرای روکش آسفالت خط عبور دوم آن نیز در دست اقدام است.

معاون وزیر راه از تعریض جاده سعدآباد - برازجان و ارتقای آن از راه روستایی به فرعی خبر داد و گفت: در محور روستایی سعدآباد به برازجان، ضمن انجام عملیات راهداری به صورت مستمر از سال گذشته تاکنون، عملیات رفع نقاط حادثه‌خیز محور شامل شانه‌سازی و افزایش عرض محل تقاطع‌ها و ابنیه فنی محور با امکانات اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و در قالب طرح‌های امانی انجام یافته است.

وی در پایان این نامه افزوده است : لازم به ذکر است که تعریض و ارتقای درجه راه با توجه به مشخصات فعلی نیازمند تامین اعتبارات مورد نیاز از منابع استانی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز