خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان خبر داد؛

سرقت خودروهای زانتیا در اصفهان، کشف در کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۳۷۷

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کشف ۳دستگاه خودرو زانتیا که در شهر اصفهان سرقت شده بود خبر داد.

به گزارش ایلنا از کاشان،  سرهنگ ستاد حسین بساطی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو زانتیا در سطح شهر اصفهان، مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت . 

وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان با انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی متوجه انجام سرقت توسط ۳ نفر از سارقان حرفه ای شدند و در یک عملیات ضربتی ۲ نفر از اعضای باند سارقان را دستگیر کردند.  

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان افزود: در بازجویی های بعمل آمده در پلیس آگاهی اصفهان سارقان اعتراف کردند پس از انجام سرقت ، خودروهای مسروقه را به شهر کاشان منتقل و در مخفی گاه همدست خود نگهداری می کردند . 

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در ادامه کارآگاهان پلیس آگاهی کاشان ، همدست سارقان را شناسایی و طی هماهنگی با دادستان عمومی و انقلاب کاشان در یک عملیات ضربتی ، متهم را داخل مخفیگاهش دستگیر کردند .

بساطی گفت: با توجه به اینکه ۳ دستگاه خودرو زانتیا مسروقه از مخفی گاه متهم کشف شد از مردم خواست که توصیه های پلیس را در خصوص انجام اقدامات لازم برای پیشگیری از سرقت خودرو جدی گرفته و در صورت مشاهده موارد مشکوک در این خصوص بلافاصله موضوع را از طریق تماس با مرکز پیام ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز