خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

رسانه‌ها در انتخابات پیش رو نقش اساسی دارند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۳۲۳

استاندار قزوین گفت: با توجه به انتخابات پیش رو مدیران و رسانه ها باید با اطلاع رسانی مناسب توطئه‌های دشمن را خنثی کنند.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، هدایت الله جمالی پور با اعلام این خبر گفت: امروز بیش از هر زمان دیگر به ایجاد امید در جامعه نیازمند هستیم و اطلاع از دستاوردها و خدمات دولت می تواند به تقویت امید و روحیه مردم بیانجامد.

استاندار قزوین با بیان اینکه امسال انتخابات ریاست جمهوری و شوراها را پیش رو داریم که مهمترین رخداد میهن اسلامی است، افزود: دشمن می‌کوشد تا دولت و نظام ما را ناکارآمد نشان دهد و با جو روانی منفی و پمپاژ یأس و ناامیدی مشارکت در این انتخابات را ضعیف کند بنابر این مدیران و رسانه ها باید با اطلاع رسانی مناسب این توطئه را خنثی کنند.

جمالی پور با بیان اینکه مردم باید با دستاوردهای دولت یازدهم و دوازدهم به خوبی آشنا شوند،ادامه داد: باید توجه داشت که این دستاوردها در شرایط بسیار سختی به دست آمده است.

استاندار قزوین گفت: دشمن تلاش داشت با تشدید تحریم ها و جلوگیری از فروش نفت و ورود کالاهای مورد نیاز و حتی دارو، مردم را از نظام دلسرد کند اما تلاش‌های شبانه روزی دولت موجب شد تا با وجود همه سختی ها مشکل خاصی را در تامین مایحتاج و نیازهای مردم نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه کشور ما در سالیان اخیر تحت سخت ترین تحریم های اقتصادی قرار داشت، افزود: اگر این تحریم ها بر هر کشور دیگری وضع می شد شاید نظام اقتصادی و سیاسی آنها فرو می پاشید اما با تدبیر و تلاش شبانه روزی دولت و هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری و استقامت ملت به خوبی با این تحریم ها مقابله کردیم و تسلیم نشدیم.

استاندار قزوین گفت: در همین شرایط سخت تحریمی، هزاران پروژه ریز و درشت عمرانی و زیرساختی و طرح‌های بزرگ سرمایه گذاری در بخش‌های صنعت و کشاورزی اجرا و به بهره برداری رسید و به ظرفیت های اقتصادی کشور و ارتقای سطح رفاه مردم و آبادانی و توسعه کشور افزود که این موارد باید به شکل شایسته بیان و اطلاع رسانی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز