خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا تاکید کرد:

ضرورت ایجاد بسترهای جذب سرمایه گذار بخش خصوصی در حوزه گردشگری

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۲۷۷

فرماندار آستارا تعامل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با سایر دستگاه ها را به منظور پیشپبرد امور ضروری دانست و تاکید کرد: باید بسترهای جذب سرمایه گذار بخش خصوصی در حوزه گردشگری فراهم شود.

به گزارش ایلنا از آستارا، فرماندار آستارا در جلسه معارفه سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آستارا، تعامل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با سایر دستگاه‌ها را به منظور پیشبرد امور ضروری دانست و تاکید کرد: باید بسترهای جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی در حوزه گردشگری فراهم شود.

عباس صابر افزود: مبنا و محور توسعه آستارا در حوزه گردشگری، طبیعت زیبا و مراکز تجاری آن است و هرچند در این بخش ها گام ‌هایی برداشته شده اما با توجه به ظرفیت بالا و بی نظیر، ناکافی است.

وی اضافه کرد: مسئولان دستگاه ‌های اجرایی در هر سطح و حوزه موظف به همکاری و رفع مسائل و مشکلات پیش روی سرمایه گذاران هستند تا نتیجه مورد نظر حاصل شود.

وی ادامه داد: طی یک سال گذشته آبشار لاتون، ساختمان چوبی گمرک و روستای گلیم بافی عنبران در فهرست آثار فرهنگی ملی ثبت شده است و با توجه به ثبت عنبران به عنوان روستای ملی گلیم بافی، باید مشکلات این حوزه شناسایی و برای رفع آنها اقدام شود.

 حمیدرضا آذرپور در فرمانداری این شهرستان افزود: از ۱۴ فروردین تاکنون ۸۵ دفتر خدمات گردشگری گیلان، مجوزی برای برنامه های گردشگری صادر نکرده اند و همه باید برای قطع زنجیره شیوع کرونا تلاش کنیم.

وی ادامه داد: از افرادی که برخی مواقع به صورت خانوادگی و دسته جمعی در مناطق گردشگری و جنگلی حضور می یابند، انتظار داریم به هیچ عنوان چنین حرکت را ادامه ندهند زیرا شیوع کرونا خطرناک است.

وی اضافه کرد: بندر آستارا از شهرستان‌های‌گردشگر پذیر کشور است و باید به توسعه زیرساخت‌های گردشگری این شهرستان در تالاب استیل، گردنه حیران و نوارساحلی توجه ویژه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز