خبرگزاری کار ایران

مدیر کل استاندارد استان:

تفاهم نامه بین اداره استاندارد و(کامسی) موجب ارتقای تولید در استان قزوین می شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۲۵۴

مدیرکل استاندارد استان قزوین گفت: انعقاد تفاهم نامه بین اداره کل استاندارد و انجمن صنفی تولیدکنندگان سازه های فولادی کشور (کامسی) به رفع چالش ها و مشکلات موجود در این حوزه کمک می کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین سیروس صارمی روز چهارشنبه در نشست عقد تفاهم نامه میان اداره کل استاندارد قزوین و تعاونی انجمن صنفی تولیدکنندگان سازه های فولادی کشور (کامسی)، با اعلام این خبر گفت: این تفاهم نامه ضمن تسریع بخشیدن به صدور پروانه های استاندارد به گسترش همکاری های علمی، فنی، پژوهشی و بازرسی در زمینه سازه های فولادی و توسعه استاندارد اجباری در زمینه تولید این محصولات منجر می شود.

 مدیر کل استاندارد استان قزوین افزود: انعقاد چنین تفاهم نامه هایی می تواند به ارتقای تولید داخل منجر شود که از الزامات تقویت و رونق کالای ایرانی به شمار می رود.

صارمی بیان کرد: واحدهای صنعتی مهمی در استان به کار تولید سازه های فولادی مشغول هستند که رعایت استانداردهای لازم از سوی آنها ضروری است و این تفاهم نامه به تقویت این موضوع کمک خواهد کرد.

وی یادآور شد: اداره کل استاندارد استان قزوین پس از سازمان ملی استاندارد و اداره کل استاندارد تهران به عنوان سومین دستگاه حوزه استاندارد در کشور با انجمن صنفی تولیدکنندگان سازه های فولادی کشور تفاهم نامه منعقد می کند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز