خبرگزاری کار ایران

در سال گذشته صورت گرفت؛

انجام بیش از 9 هزار و 500 عملیات راهنمایی کشتی در بنادر هرمزگان/ جابجایی رکورد بزرگ ترین شناور داک شده در کشور

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۲۴۳

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: در سال گذشته به همت راهنمایان استان بیش از 9 هزار و 500 عملیات راهنمایی کشتی‌ها بصورت شبانه روزی و بدون وقفه با ایمنی کامل در بنادر استان انجام شد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، بمنظور ارتقا سطح ایمنی و امنیت بنادر، آبراهه‌ها و حفاظت از محیط زیست، خدمات راهنمایی کشتی در تمام بنادر مطرح دنیا در بالاترین سطح ممکن و توسط نیروهای متخصص و زبده انجام می شود.

اسماعیل مکی زاده با اشاره به فعالیت راهنمایان در بنادر هرمزگان طی سال گذشته، اظهار کرد: بیش از 9 هزار و 500 عملیات راهنمایی کشتی شامل پهلو دهی، جدا سازی و جابجایی به شکل کاملا ایمن صورت گرفت.

وی افزود: عملیات‌ راهنمایی کشتی بر اساس برنامه و بدون وقفه در شرایط متاثر از شیوع ویروس کرونا و گاها از مبدا کشورهای درگیر با این ویروس به انجام رسید.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان انجام عملیات داکینگ و آنداکینگ انواع شناورهای در مجتمع کشتی سازی بندرعباس را از دیگراقدامات در این حوزه عنوان کرد و گفت: جابجایی رکورد بزرگترین شناور داک شده در کشور در ابعاد (سوپر تانکر) اقدام مهمی بود که با اتکا بر دانش و تخصص راهنمایان این استان و با انجام محاسبات دقیق محقق شد.

وی خاطر نشان کرد: در مدت یاد شده بیش از 10 مورد عملیات  STS( کشتی به کشتی ) سوپر تانکرها توسط راهنمایان، بمنظور تامین سوخت پالایشگاه بندرعباس به ثبت رسیده است.

به گفته مکی زاده جذب و آموزش 4 نفر کار آموز راهنما و همچنین ارتقاء درجه ی 2 نفر از این افسران  به راهنمای ارشد و 3 نفر از راهنمای درجه سه به دو از دیگر اقدامات انجام شده در این بخش بوده است.

بنادر استان هرمزگان از 40 راهنما بهره برده که تعداد 20 نفر راهنمای ارشد، 11 نفر از آنها راهنمای درجه 2 ، تعداد 5 نفر راهنمای درجه 3 و تعداد 4 نفر دیگر را نیز کار آموزان تشکیل می دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز